17 / 11 / 2024

Erzurum Karayolu

Erzurum Karayolu

Artvin Yusufeli, Erzurum Karayolu'nun Deriner Barajı'nın inşaatı sırasında yapılan Halis Yılmaz Köprüsü bu Karayolu'nun bağlantı köprüsü olarak kaldı. Yaşanan onca kazaya rağmen herhangi bir düzenleme yapılmayan Köprü problem oluşturmaya devam ediyor

Kop Tüneli'nin 5 bin 200 metresi delindi!

Doğu Anadolu Bölgesi'ni Karadeniz'e bağlayacak, Bayburt-Erzurum karayolu güzergahındaki 2 bin 409 rakımlı Kop Dağı'nda yapımı süren tünelin 5 bin 200 metrelik bölümünde delme işlemi tamamlandı.

Ovit Tüneli'nde delme çalışmaları Eylül'de tamamlanacak!

Dünyanın en uzun ikinci tüneli olma özelliğini taşıyan, Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki Ovit Dağı'nda yapımı süren tünelde delme işleminin eylül sonuna doğru tamamlanmasının hedeflendiği bildirildi.

Artvin'deki Halis Yılmaz Köprüsü sorun yaratıyor!

Artvin Yusufeli, Erzurum Karayolu'nun Deriner Barajı'nın inşaatı sırasında yapılan Halis Yılmaz Köprüsü bu Karayolu'nun bağlantı köprüsü olarak kaldı. Yaşanan onca kazaya rağmen herhangi bir düzenleme yapılmayan Köprü problem oluşturmaya devam ediyor

Erzurum Tortum Çayı'na HES için Çed süreci başladı!

Artvin karayolu üzerinde yer alan, 1987'de ilçe olan ve ‘Erzurum'un sebze ve meyve ambarı’ olarak nitelendirilen Uzundere’ye Hidroelektrik Santralı (HES) yapılacağı haberleri ilçede tepkiyle karşılandı.

Erzurum - Iğdır karayolu ulaşıma kapatıldı!

Iğdır’ın Tuzluca ilçesinde etkili olan sağanak yağış nedeniyle tıkanan menfezin açılması için Iğdır-Erzurum karayolu ulaşıma kapatıldı. 4 gün önce etkili olan yağışlarda karayolundaki menfez tıkanmıştı.

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara 'durdurma' kararı!

Rize Valiliği, Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda yapımı süren ve tamamlandığında Türkiye'nin en uzun tüneli olması planlanan Ovit Tüneli'deki çalışmaların, bazı eksiklikler nedeniyle durdurulduğunu bildirdi.

Ovit Tüneli'nin inşaat çalışmaları durduruldu!

Rize Valiliği, Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda yapımı süren ve tamamlandığında Türkiye'nin en uzun tüneli olması planlanan Ovit Tüneli'deki çalışmaların, bazı eksiklikler nedeniyle durdurulduğunu bildirdi.

Ovit Tüneli'nde 12 bin 100 metre aşıldı!

Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki Ovit Dağı' nda yapımı süren Ovit Tüneli' nin 12 bin 100 metrelik bölümü tamamlandı. İnşaatına 2012'de başlanan Ovit Tüneli' nin 2015 sonunda bitirilmesi hedefleniyor...

Ovit Tüneli'nin 12 bin 100 metresi bitti!

Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'ndaki Ovit Tüneli'nin yapım işini üstlenen yüklenici firma 7 gün, 24 saat çalışarak, yolun 12 bin 100 metresini tamamladı...

Ovit Tüneli 2015 yılının sonunda tamamlanacak!

Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'ndaki Ovit Tüneli'nin yapım işini üstlenen yüklenici firma 7 gün, 24 saat çalışarak, yolun 12 bin 100 metresini tamamladı...

Ovit Tüneli'nin 12 bin 100 metresi tamamlandı!

Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda yapımı süren 25 kilometrelik Ovit Tüneli'nin 12 bin 100 metresi tamamlandı. Yüklenici firma 7 gün, 24 saat çalışıyor.

Türkiye'nin en uzun tüneli Ovit'in 10,6 kilometrelik bölümü tamamlandı!

Rize'yi Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerine bağlayacak, Rize-Erzurum karayolu güzergahındaki 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda yapımı süren Ovit Tüneli'nin 10 bin 600 metrelik bölümü tamamlandı.

Kar yağışı nedeniyle Ardahan-Şavşat ve Erzurum-Ağrı karayolu ulaşıma kapandı!

Doğu Anadolu ve Doğu Karadeniz ile iç kesimlerdeki bazı illerde kar yağışı hayatı olumsuz yönde etkiliyor Amasya'da yolların kapanması nedeniyle bazı köylere seçim sandıkları ulaştırılamadı. Ardahan-Şavşat ve Erzurum-Ağrı karayolu kapandı.

Erzurum Karayolu Haberi

Erzurum Karayolu

Bira anlamda İran'a, Ortaasya'ya bağlantı yolu da olan uluslararası bu yolun başlangıç köprüsünün bu kadar kötü olması sürücüleri ve vatandaşları çileden çıkarıyor. Köprünün yapılış şekli, giriş ve çıkışı oldukça hatalı ve tehlikeli olduğu için, birçok araç kaza yapma tehlikesi ile karşılaşıyor. 

Özellikle bu yolu bilmeyen yabancı sürücüler için bu köprü tam bir ölüm köprüsü oluyor. Bu köprüde meydana gelen kazada Yusufeli'nden gelen bir kamyon köprü girişinde Çoruh'a uçtu ve Kamyon sürücüsü hayatını kaybetmişti. 


Kazanın ardından özellikle yerel basın bu köprünün biran önce karayolları standardına getirilmesi gerektiği, bunun için biran önce çalışma başlatılması gerektiği yazıldı. Ancak köprü ile ilgili hiçbir çalışma olmadığı gibi, önümüzde yapılacak projeler içinde de yer almıyor. 


Halis Yılmaz Köprüsü Deriner Barajı İnşaatı Servis Köprüsüydü! Halis Yılmaz Köprüsü Deriner Barajı'nın...