Ev perakendesinin hedefi Haberi
Gıda ile yola çıkıp tekstil ve elektronik gibi kategorilerle büyümeye devam eden perakende sektöründe artık ev ürünleri dönemi başladı. Pek çok hazır giyim markası eve özel koleksiyonlar hazırlarken, sadece ev ürünlerine odaklanan yeni markalar da ortaya çıkıyor.
Ekonomist Dergisi'nde yer alan habere göre Türkiye genelindeki 23 marka bin 697 noktada ev perakendesi alanında hizmet veriyor. Bu markalar, 2018 sonuna kadar yurtiçinde 502 yeni noktaya ulaşmayı hedefliyor.
Ayrıca ev ürünleri markaları artık Türkiye sınırlarını aşıp yurtdışını da fethetmeye hazırlanıyor. Bu alandaki 12 yerli şirketin şu anda yurtdışında 301 mağazası bulunuyor. Bu şirketlerden 10’u 2018’de yurtdışında 163 yeni mağaza açmayı planlıyor.
225 milyar dolara ulaşan büyüklüğüyle perakende, Türkiye’nin lokomotif sektörlerinden biri. Gıda ile yola çıkıp tekstil ve elektronik gibi kategorilerle büyümeye devam eden...