15 / 05 / 2024

eviya gayrimenkul reklam

eviya gayrimenkul reklam

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Eviya Gayrimenkul Pazarlama Müdürü Yavuz Can Onarlı konuşmasında reklamda farklılaşmanın önemine değindi...

Denizler Gayrimenkul Reklam Pazarlama Turizm İnşaat Gıda Organizasyon Ticaret Limited kuruldu!

Denizler Gayrimenkul Reklam Pazarlama Turizm İnşaat Gıda Organizasyon Ticaret Limited Zeytinburnu'nda Murat Vargün tarafından kuruldu.

Kadle İnşaat Taahhüt Enerji Gayrimenkul Reklam Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Kadle İnşaat Taahhüt Enerji Gayrimenkul Reklam Ve Ticaret Limited Şirketi Beykoz'da Veli Genç tarafından kuruldu.

Asm34 Grup Taşımacılık Gayrimenkul Reklam Ve Organizasyon Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Asm34 Grup Taşımacılık Gayrimenkul Reklam Ve Organizasyon Ticaret Limited Şirketi Beylikdüzü'nde 150 bin TL sermaye bedeli ile Musa Şeker tarafından kuruldu.

Prime Estate Gayrimenkul Reklam Ve İnşaat Limited Şirketi kuruldu!

Prime Estate Gayrimenkul Reklam Ve İnşaat Limited Şirketi bugün Şişli'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Aslı Evin Erköeoğlu ve Numan Ünvan ortaklığında kuruldu.

Mlm Gayrimenkul Reklam Danışmanlık Orman Ürünleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Mlm Gayrimenkul Reklam Danışmanlık Orman Ürünleri Ticaret Limited Şirketi Beşiktaş'ta 50 bin TL sermaye bedeli ile Muzaffer İkier tarafından kuruldu.

UMS Gayrimenkul Reklam ve Organizasyon Dış Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

UMS Gayrimenkul Reklam ve Organizasyon Dış Ticaret Limited Şirketi bugün Üsküdar'da 2 milyon TL sermaye bedeli ile Mehmet Zencirkıran ve Meral Zencirkıran tarafından kuruldu. 

Star Property Gayrimenkul Reklam Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Star Property Gayrimenkul Reklam Danışmanlık Limited Şirketi bugün Güngören'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Hüseyin  Ataç tarafından kuruldu. 

Sharabe İnşaat Gayrimenkul Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Sharabe İnşaat Gayrimenkul Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi bugün Esenler'de 550 bin TL sermaye bedeli ile Qaıs Charabe, Kenda Sharaba, Mohammad Sharaba ve Wasım Sharaba ortaklığında kuruldu. 

Öldürülen iş adamları Türkiye'ye emlak işi için geldi!

İran asıllı Saeed Karimian ve Kuveytli hayırsever Muhammed Mer Al-Mutairi'nin Sarıyer'de öldürülmesiyle ilgili gerçekler araştırılıyor. İddialara göre, iki iş adamı Türkiye'de gayrimenkul reklamı için gelmiş.

Ege Yakası Sinpaş satış ofisi iletişim!

Sinpaş GYO iştiraki Eviya Gayrimenkul imzasıyla hayata geçirilen Ege Yakası Sinpaş, İstanbul'un Küçükçekmece ilçesine bağlı Halkalı'da inşa ediliyor. İşte Ege Yakası Sinpaş satış ofisi iletişim bilgileri...

Ege Yakası Sinpaş satılık!

İstanbul'un Küçükçekmece ilçesine bağlı Halkalı 'da bulunan proje Sinpaş GYO iştiraki Eviya Gayrimenkul imzası taşıyor. Ege Yakası Sinpaş satılık daire alanları 99 metrekareden başlıyor.

Ege Yakası satış ofisi!

Sinpaş GYO iştiraki Eviya Gayrimenkul tarafından inşa edilen proje toplam 378 adet daireden oluşuyor. Ege Yakası satış ofisi telefon numarası 444 1 440 olarak belirlendi.

Sinpaş GYO'dan Çankaya Oran'a Ege konseptli proje geliyor!

Sinpaş GYO’nun butik markası Eviya Gayrimenkul’un İstanbul'da kullandığı Ege konsepti şimdi de Ankara ilinin Çankaya ilçesine bağlı Oran bölgesinde yükselecek. Projede ön talep süreci devam ediyor.

eviya gayrimenkul reklam Haberi

eviya gayrimenkul reklam
Eviya Gayrimenkul Pazarlama Müdürü Yavuz Can Onarlı'nın konuşması:


Konuyu bir bütün olarak ele almak gerekirse aslında işin özeti doğru proje doğru lokasyonda doğru fiyatla ve doğru reklam çalışmalarıyla tüketiciye ulaşmalı. Bu aslında arazi henüz satın alınmadan başlıyor. Arazi satın alınmadan önce orada kimin yaşayacağı hayal edilmeli ve buna uygun proje üretilmeli. Herkes yapıyor bunu bilinç altından.  Çok profesyonel yapmasa bile orada kimlerin yaşayacağı kimlere satacağını belirliyor. Belirlemek zorunda. Projeyi de buna uygun üretmek zorunda. Sonrasında hedef kitleye uygun mesajları vermek. Onların dikkatini çekmek ve onları harekete geçirecek reklam çalışmaları yapmak gerekiyor. Bunu yapabilmenin yolu tüketiciyi anlayabilmek, onlarla empati kurup kendilerini onların yerine koyabilmemiz  gerekiyor.  Tabii bunların hepsini yapmak da yetmiyor. Günümüz rekabet koşullarında çok fazla firma çok fazla reklam çalışması...