EVKO MEOT İnşaat Grubu Satış Pazarlama Koordinatörü Cenk Coşkun Haberi
Gördüğüm kadarıyla pek çok arkadaşım sektörün uzun zamandır çalışanı. 6 ay kadar oldu sektöre gireli. Sektörden başka bir faaliyet alanım vardı. Şimdi 6 aydır bir takım görüşmeler yapıyoruz. Yeni projelerimizle ilgili, varolanla ilgili. Görüşmeye gelen reklam ajansları veya site sahibi sayfa sahibi insanlarla hala şunu çözemedik. Biz neden reklam yapıyoruz, neden yapmalıyız ve nasıl yapmalıyız. Söylemek istediğim şey şu; satış mıdır hedefimiz yoksa bir marka bilinirliği mi. Az önce verilen örnek Rixos'tu. Sanırım bu projeden önce epey reklam vermiştir onlar. Şuna karar vermesi gerekiyor firmalar. Kısa vadede satışlarını tüketmek istiyorlarsa satış hedefli, kampanyaya yönelik reklamlar vermeli. Daha uzun soluklu markalı bir şeyler yapacaksa da elbette ki pr destekli daha geniş...