Franchise giriş bedeli Haberi
Hem yeni kurulan marka sayısındaki artış hem de köklü markaların indirimleri 2019 yılında franchise giriş bedelleri üzerinden bir rekabet ortamı yarattı. Zira birçok marka giriş bedellerini düşük tutmaya başladı.
Ekonomist Dergisi'nden Burcu Tuvay'ın haberine göre; bazı markalar franchise giriş bedeli talep edip aylık cirodan bir bedel istemezken, bazı markalar kullanım hakkı ve cirodan pay ve reklam bedeli talep edebiliyor. Tam da bu durumda franchise bedelinin düşük tutulması girişimci üzerindeki motivasyonu arttırıyor. Özellikle belli dönemlerde markalar, şubeleşme atağında birçok promosyon yapıyor. Bu da yatırımcıya daha uygun bütçelerle franchising sistemi altında bir markanın parçası olma imkanı sağlıyor. Şirketler, çeşitli dönemlerde bu tür uygulamalarla markalarını daha geniş alanlara yayma ve daha fazla yatırımcıya ulaşma fırsatı yakalayabiliyor.
Biz de haberimizde franchise giriş bedeli 100 bin...