Fujifilm mağazaları Haberi
10–15 yıl önce fotoğraf çekebilmek için makinelere makara film koymak gerekirdi. ‘Dijital’ çıkınca işler değişti. Bu kritik teknoloji değişiminde gelirlerinin büyük kısmını fotoğraf filmi satışından elde eden şirketler, bu büyük dönüşüme film teknolojisini ‘görüntüleme teknolojisine dönüştürerek karşılık verdiler. Sağlık sektörüne adım attılar. Bu şirketlerden biri de Fujifilm. Fotoğraf filmi sektöründe yaşanan dijitalleşmeden sonra Fujifilm’de 2000’li yılların başında global ciroda yüzde 15’le olan fotoğraf filminin payı yüzde 1’lere düştü. Şirket, “Second Foundation” dönemine girdi. Ağırlığı medikal cihazlar ve matbaacılık sektörlerine verdi. Sağlık sektöründe önleyici, teşhis ve tedavi aşamalarında ürünler üretmeye başladı. Teşhiş aşamasında görüntüyü dijitalize eden, dijital röntgenler, dijital radyoloji ve mamografi ürünleri üretme işine girdi. Tedavide ilaç üretimine başladı. İlaç üretimini özellikle Uzakdoğu’da yapıyor. Lenfoma ve Alzheimar alanında geliştirme...