gayrimenkul kampanayaları Haberi
Geçmişte sadece barınma ihtiyacını karşılamak için satın alınan konutlar, günümüzde özellikle önemli yatırım araçları haline gelmiştir. Nüfus artışına bağlı olarak artan konut talebi, konut piyasasındaki rekabeti arttırmış; bu rekabet ortamı tüketicilerin de barınma talebini karşılama özelliğinin yanı sıra, sosyal aktivite olanağı sunan, şehir içi ulaşımı kolaylaştıran, güvenlik sistemleriyle donatılmış hatta kişiye prestij sağlayan konut özelliğine odaklanmasına neden olmuştur.
Konut müşterisi herhangi bir projeden konut satın alırken projelerin özellikleri ve işlevlerini karşılaştırır, konutun fiyatı ve satış kampanya şartlarının bütçesine ve ödeme imkânlarına uygun olup olmadığına bakar. Bu noktada birbirine benzeyen projeler içeresinde karar vermekte zorlanır.
Satış kampanya şartları ise yoğun rekabet ortamında projelere gösterilen ilgiyi artırmak ve rekabetten ayrışmak için oluşturulur.
Gayrimenkul sektöründe günümüze baktığımızda birçok kampanyanın birbirine benzediği ve üzerinde çok düşünülmeden...