27 / 04 / 2024

gayrimenkul pazarlama 6p stratejisi

gayrimenkul pazarlama 6p stratejisi

Buvan Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Buvan, gayrimenkul pazarlama konusunda ‘6p’ stratejisini sektöre kazandırdı. İnovatif pazarlama başlıklı yeni strateji arazi, personel, fiyat, ürün, program ve tanıtım öğelerini bünyesinde barındırıyor.

Setpa Gayrimenkul Pazarlama Anonim Şirketi kuruldu!

Setpa Gayrimenkul Pazarlama Anonim Şirketi Bayrampaşa'da 220 milyon TL sermaye bedeli ile Zekeriya Karaman, Mustafa Çelik, Aykut Zahid Akman ve İsmail Karahan ortaklığında kuruldu.

Gps Saklı Koru Gayrimenkul Pazarlama Ve Satış Anonim Şirketi kuruldu!

Gps Saklı Koru Gayrimenkul Pazarlama Ve Satış Anonim Şirketi Eyüpsultan'da 50 bin TL sermaye bedeli ile GPS Konut ve Ticari Gayrimenkul Yatırımları A.Ş. tarafından kuruldu.

Evim Danışmanlık Gayrimenkul Pazarlama Yatırım Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Evim Danışmanlık Gayrimenkul Pazarlama Yatırım Ticaret Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 1 milyon TL sermaye bedeli ile Ayhan Gassemie Parvin tarafından kuruldu.

Modern Ada Gayrimenkul Pazarlama Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Modern Ada Gayrimenkul Pazarlama Ticaret Limited Şirketi bugün Ümraniye'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Burak Kayıkcıoğlu ve Sümeyye Çamur ortaklığında kuruldu.

Dear Proje Gayrimenkul Pazarlama Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Dear Proje Gayrimenkul Pazarlama Ticaret Limited Şirketi Sarıyer'de 500 bin TL sermaye bedeli ile Alican Körüm ve Osman Erhan Galata ortaklığında kuruldu.

Almela Gayrimenkul Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Almela Gayrimenkul Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi bugün Kadıköy'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Colm Bernard Hurl tarafından kuruldu.

Dreamers Proje Gayrimenkul Pazarlama Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Dreamers Proje Gayrimenkul Pazarlama Ticaret Limited Şirketi Esenyurt'ta 10 bin TL sermaye bedeli ile Jımmy Samı Malahefjı tarafından kuruldu.

Primer Gayrimenkul Pazarlama Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Primer Gayrimenkul Pazarlama Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Maltepe'de 50 bin TL sermaye bedeli ile Hatice Çetinkaya ve Şenol Çetinkaya ortaklığında kuruldu.

Azize Şahin Gayrimenkul Pazarlama Turizm İnşaat Anonim Şirketi kuruldu! 

Azize Şahin Gayrimenkul Pazarlama Turizm İnşaat Anonim Şirketi Bakırköy'de 200 bin TL sermaye bedeli ile Azize Şahin tarafından kuruldu.

Gps Paşaköy Gayrimenkul Pazarlama Ve Satış Anonim Şirketi kuruldu!

Gps Paşaköy Gayrimenkul Pazarlama Ve Satış Anonim Şirketi Eyüpsultan'da Gps Konut Ve Ticari Gayrimenkul Yatırımları Anonim tarafından kuruldu.

Gps Premıum Gayrimenkul Pazarlama Ve Satış Anonim Şirketi kuruldu!

Gps Premıum Gayrimenkul Pazarlama Ve Satış Anonim Şirketi Eyüpsultan'da 50 bin TL sermaye bedeli ile GPS Konut ve Ticari Gayrimenkul Yatırımları Anonim Şirketi tarafından kuruldu.

Anadolu Grand Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlık Turizm Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Anadolu Grand Gayrimenkul Pazarlama Danışmanlık Turizm Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 400 bin TL sermaye bedeli ile Mahmut Tuncay Yıldırım tarafından kuruldu.

Farabi Homes Gayrimenkul Pazarlama Limited Şirketi kuruldu!

Farabi Homes Gayrimenkul Pazarlama Limited Şirketi Bağcılar'da 300 bin TL sermaye bedeli ile Obulkasim Farabi tarafından kuruldu.

gayrimenkul pazarlama 6p stratejisi Haberi

gayrimenkul pazarlama 6p stratejisi

Buvan Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Buvan, gayrimenkul pazarlama konusunda ‘6p’ stratejisini sektöre kazandırdı. İnovatif pazarlama başlıklı yeni strateji arazi, personel, fiyat, ürün, program ve tanıtım öğelerini bünyesinde barındırıyor.


Türk gayrimenkul sektörüne ‘Busidence’ konseptini kazandıran Hakan Buvan, pazarlama konusunda yepyeni bir stratejiyi geliştirerek yenilikçilik felsefesini bir kez daha ispatlamış oldu. Buvan Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Buvan, ‘İnovatif Pazarlamada 6p’ stratejisini açıkladı.


“ İnovasyon değişim ve gelişimdir”

Hakan Buvan, yeni stratejinin temellerini şu cümlelerle anlattı: Ana tema gayrimenkul proje pazarlamada 6 P üzerine kurulu. Dünyada kabul görmüş 4 P kuramı (Doğru Yer, Doğru Ürün, Doğru Fiyat, Doğru Tanıtım) Amerikalı Profesör MCARTY tarafından 60'lı yılların başında ortaya atılmış pazarlama karışımı kuramıdır. Müşteri odaklı pazarlama stratejilerinin gelişimiyle gelinen noktada 4 P ‘ye ilave olarak...