04 / 05 / 2024

gayrimenkulde markalaşma

gayrimenkulde markalaşma

Capital Dergisi yazarlarından Güven Borça, gayrimenkulde yeni dönem olan Yap-Yaşat modelini açıkladı ve değerlendirdi. İşte, Güven Borça'nın yazısı... 

Gayrimenkulde Türkiye'nin en değerli ilçeleri belli oldu! 

Teknoloji Odaklı Gayrimenkul Değerleme Platformu Endeksacom tarafından yapılan çalışma ile gayrimenkulde Türkiye'nin en değerli ilçeleri belli oldu. İşte Türkiye'nin en değerli ilçeleri...

Blackspade 18'inci mağazasını Vadi istanbul'da hizmete açtı!

Markalaşma yolunda emin adımlarla ilerleyen Blackspade, Vadi istanbul'da mağaza açtı...

Gayrimenkulde Kadın Liderler Platformu Başkanı Didem Hiçyorulmazlar oldu!

Gayrimenkul sektöründe kadın varlığını güçlendirmek için faaliyet gösteren Gayrimenkulde Kadın Liderler (GKL) Platformu’nda bayrak değişimi yaşandı. GKL İcra ve Danışma Kurulu başkanlık görevini iki yıldır sürdüren Neşecan Çekici, yeni görevini Didem Hiçyorulmazlar'a devretti. 

Gayrimenkulde talepler alıma dönüşecek!

''Next Level AVM'yi kendi isteğimizle devrettik'' diye konuşan Pasifik Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Erdoğan, yeni projelerden ve sektördeki son durumdan bahsetti. Erdoğan, ''Gayrimenkulde talepler alıma dönüşecek'' diye konuştu.

Kent merkezlerine imar düzenlemesi!

Esnafa vergi, sosyal güvenlik, mesleki eğitim, kredi, finansman ve yenilikçi alanlarda yeni destekler sunulurken, markalaşma projesi hayata geçiyor. Buna göre; imar düzenlemeleriyle, kent merkezlerinde iş yeri çeşitliliği artırılacak

Cottonbox yurt dışında 100 mağazaya ulaşacak!

Yaklaşık 40 yıl önce Denizli'de kurulan Sümaş Tekstil, fason üretimi bırakıp markalaşma yoluna gitti. 'Cottonbox' markasıyla 32 ülkeye ihracat yapan ve halen altı ülkede 25 mağazası bulunan şirket, orta vadede yurt dışında 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği!

Türk ürünlerinin dünyaya daha kolay açılarak markalaşabilmesinin önü açıldı. Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği sağlanacak. 

Gayrimenkul firmaları markalaşma için çalışıyor!

Dünya Gazetesi köşe yazarı olan Leyla İlhan bugünkü yazısında, Superbrands ‘Süper Markalar’ listesi ile ilgili açıklamalarda bulundu. Listede özel sektörden Sinpaş'ın, kamudan ise TOKİ'nin listeye dahil olduğunu açıkladı.

İnşaat sektörü Türkiye'nin markalaşmasında 9. sırada!

Türkiye’de markalaşma iştahı en yüksek sektörler açıklandı. 18 yılı kapsayan verilerde inşaat sektörü 47 bin 805 hizmetle 9. sırada yer aldı.

Yıldırım'ın markalaşma süreci dönüşümle devam edecek!

Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, 'Markalar Şehri Bursa paneline katılarak Yıldırım'ın geleceğine dair çalışmalarını paylaştı. Edebali, Yıldırım'ın marka değerinin geniş kapsamlı kentsel dönüşüm projesi ile gerçekleşeceğini söyledi.

Emlak sektörü 2016'da yüzde 15 büyür!

Altyapıya yönelik dev yatırımlar emlakta alım satımı hareketlendirdi. Uzmanlar bekleyen yatırımcının gayrimenkulde alıma geçiğini söyledi. Mustafa Baygan ise önümüzdeki sene sektörün yüzde 15 büyümesini öngördüklerini belirtti.

Yabancı yatırımcılar gayrimenkul sektörüne yöneldi!

Seçim sonuçlarının yabancı yatırımcıları rahatlattığını söyleyen Uluslararası Yatırımcılar Derneği (YASED) Başkanı Ahmet Erdem, yabancıların gayrimenkulde alıma başladığını açıkladı.

Arap, Rus ve Ukraynalı yatırımcı gayrimenkulde alıma dönüyor!

Murat Uzun, son 5 aydır ertelenen konut alımlarının seçim sonuçlarıyla birlikte hızla artacağını belirtti. Uzun, "“Önümüzdeki 6 ayda başta Arap ülkeleri olmak üzere Rusya ve Ukrayna’dan gayrimenkule yatırım hızla artacak” dedi.

gayrimenkulde markalaşma Haberi

gayrimenkulde markalaşma

Markalaşma her sektörde fayda sağlar. En basitinden tüketici tercihini kolaylaştırır ve müşterinin eşdeğer bir ürüne daha fazla ödemesine sebep olarak katma değeri artırır. Tüketim ürünlerini geçtim, günümüzde çimento gibi ara mamullerde bile markalaşmanın kârlılığı artırdığına yönelik çok veri var. Bu bağlamda gayrimenkul markalaşmanın en önemli olduğu sektörlerden biri.

Türkiye'de yapsatçı müteahhit döneminden beri belli "markalaşma” pratikleri var. Örneğin eskiden müteahhitler "durumum iyi” yani "bu inşaat biter" mesajı vermek için lüks otomobillere biner, harcamalarıyla dikkat çekerdi. Bugün de bunun izleri sürüyor. Bazı kişi ve kurumlar bu çeşit güç gösterisini sürdürüyor ve bence bunun bir karşılığı var. Çünkü bu sektörde temelden satın alma alışkanlığı olduğu için "acaba tamamlanır mı" endişesini ortadan kaldırmak için güven vermek hala önemli. Bunu kişi marka kategorisi altına...