18 / 05 / 2024

Gothard Demiryolu Tüneli

Gothard Demiryolu Tüneli

Zürih ve Milano arasındaki mesafenin 2 saat 40 dakikada kat edilmesini sağlayacak olan Gothard Demiryolu Tüneli 57 kilometre uzunluğunda. Trenler 250 kilometre hız yapacak .

Ardahan Sahara Tüneli'nin projesi hazır!

Vali Bilmez: "Sahara Tüneli projesi tamamlandı, ihale aşamasına gelindi. Ardahan gibi bir ilde, bir değil, birkaç tünel yapımı aynı anda sürüyor. İpek Demiryolu üzerindeki tünel bitti bitecek." dedi.

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'nde zemin etüdü çalışmaları başladı!

İstanbul'da günde 6,5 milyon kişinin kullanması planlanan hem karayolu hem demiryolu geçişleri bulunacak Büyük İstanbul Tüneli için çalışmalar tüm hızıyla başladı.

İsviçre’deki Gotthard Base Tüneli'nde seferler başladı!

İsviçre’de isviçre Alp Dağları’nın altından geçen 57 kilometre uzunluğundaki dünyanın en uzun ve derin demiryolu tüneli Gotthard Base’de dün düzenli tren seferleri başladı.

Türkiye'nin en uzun demiryolu tüneli 2019'da tamamlanacak!

TCDD Adana 6. Bölge Müdür Yardımcısı Oğuz Saygılı, Osmaniye'nin Bahçe ile Gaziantep'in Nurdağı ilçelerini bağlayacak, her biri 10 bin 200 metre ile Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidini kapsayan projenin 2019 yılında tamamlanacağını söyledi.

Bahçe- Nurdağ Demiryolu Tüneli inşaatında son durum!

TCDD tarafından yaptırılan ve Osmaniye'nin Bahçe ile Gaziantep'in Nurdağı ilçelerini bağlayacak Bahçe- Nurdağ Demiryolu Tüneli'nde çalışmalar hız kazandı.

Çin-Özbekistan arası Angren Pab demiryolu tüneli açıldı!

Çin ile Özbekistan arasındaki 20 kilometrelik demiryolu tüneli, Özbekistan’ın başkenti Taşkent’te yapılan açılış töreni Özbekistan Devlet Başkanı İslam Kerimov ve Çin Cumhurbaşkanı Xi Jinping katılımıyla gerçekleştirildi.

Gotthard Base Tüneli açıldı!

İsviçre Alp Dağları'nın altından geçen, 57 kilometre uzunluğa ve 2 bin 300 metre derinliğe sahip dünyanın en uzun ve en derin demiryolu tüneli Gotthard Base açıldı.

Türkiye'nin en uzun demiryolu tüneli inşaatında son durum!

Osmaniye'nin Bahçe ile Gaziantep'in Nurdağı ilçelerini bağlayacak ve 10 bin 200 metrelik uzunluğuyla Türkiye'nin en uzun demiryolu çift tüp geçidi olacak projede çalışmalar tünel kazma makinesi ile sürüyor.

Rönesans İnşaat, Gotthard Base Tüneli için gün sayıyor!

Rönesans İnşaat tarafından yapılan dünyanın en uzun tüneli Gotthard Base’in tamamlanması için geri sayım başladı. Gotthard’ın tamamlanmasıyla İsviçre, Avrupa’nın büyüyen yüksek hızlı demiryolu ağına entegre olacak.

İsviçre'deki dünyanın en uzun tüneli tamamlandı!

İsviçre Alpleri’nin altından geçen 56 kilometre uzunluğundaki demiryolu tüneli tamamlandı. NEAT Gotthard Base Tüneli, geliş ve gidiş için birbirine paralel 9 metre çapında iki tünelden oluşuyor.

Gothard Demiryolu Tüneli 1 Haziran 2016'da açılacak!

Zürih ve Milano arasındaki mesafenin 2 saat 40 dakikada kat edilmesini sağlayacak olan Gothard Demiryolu Tüneli 57 kilometre uzunluğunda. Trenler 250 kilometre hız yapacak .

Gothard Tüneli 1 Haziran 2016'da açılacak!

Kuzey Avrupa'yı İsviçre üzerinden İtalya'ya bağlayacak olan 57 kilometre uzunluğundaki Gothard tüneli tam bir yıl sonra 1 Haziran 2016'da hizmete açılacak.

57 kilometrelik Gothard tüneli 2016'da açılacak!

Kuzey Avrupa’yı İsviçre üzerinden İtalya’ya bağlayacak olan 57 kilometre uzunluğundaki Gothard tüneli tam bir yıl sonra 1 Haziran 2016’da hizmete açılacak.

Gothard Demiryolu Tüneli Haberi

Gothard Demiryolu Tüneli

Zürih ve Milano arasındaki mesafenin 2 saat 40 dakikada kat edilmesini sağlayacak olan Gothard Demiryolu Tüneli 57 kilometre uzunluğunda. Trenler 250 kilometre hız yapacak 


SBB yetkilileri tünel içinde demiryollarındaki son teknolojik sistemlerin kullanıldığını, çalışmalann planlandığı gibi devam ettiğini ve ilk seyahat denemelerinin ekim ayıns. da planlandığını a açıkladı. sa uzey Avrupa'yı isviçre üzerinden İtalya'ya bağlayacak olan 57 kilometre uzunluğundaki Gothard tüneli tam bir yıl sonra 1 Haziran 2016'da hizmete açılacak. 1996 yılında çalışmalarına başlanan tünel 2011 yılında tünel açma işlemi sona ermişti. 

İsviçre Ulaştırma Bakanı Doris Leuthard ve İsviçre Demiryolları SBB Genel Mü dürü Andreas Meyer. Gothard Tüneli'nde bir araya gelerek geri sayım saatine start verdi. 


40 TON YÜK TAŞIYACAK 

Bittiğinde Zürih ve Milano arasındaki mesafenin 2 saat 40 dakikada kat edilmesini sağlayacak...