20 / 11 / 2024

GROHE SPA ürün

GROHE SPA ürün

Premium banyolar dünyasındaki evrim devam ediyor. GROHE SPA yeni fonksiyonlar, her tercihe uygun kişiselleştirilebilen seçenekler, eşsiz tasarımla bütünleşen teknolojisiyle bambaşka bir dünyanın kapılarını da açıyor.

Kirman Calyptus Resort - Spa Manavgat'ın oda sayısı artırıldı!

Burak Turizm Yatırım İşletmecilik Pazarlama Ve Ticaret A.Ş.'e ait Kirman Calyptus Resort - Spa Manavgat'ın oda sayısı artırıldı. İşte ayrıntılar...

Grohe büyümesine seramik ürün grubu ile devam edecek!

Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Shaya, "Yeni dönemde büyümemizi seramik ürün grubu ile güçlendireceğiz" dedi. Grohe'nin faaliyetleri ve hedefleri toplantıyla duyuruldu.

Grohe Spa F-digital Deluxe artık Bluetooth özelliğine sahip!

Artık Bluetooth teknolojisi ile donatılan GROHE SPA® F - digital Deluxe koleksiyonu, günümüzün modern banyolarında en son teknolojiye sahip duş ve spa deneyimini de sunuyor.

GROHE Sleep 2013 etkinliğinde Grandera ürün koleksiyonunu sunacak!

vrupa’nın en büyük ve dünyanın önde gelen sıhhi tesisat üreticisi GROHE, sponsor olduğu ve 19 Kasım - 21 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilen Londra “ Sleep 2013 ” etkinliğinde GROHE Grandera ürün koleksiyonunu sunacak...

Grohe SPA F-digital Deluxe duş ürünlerini satışa sundu!

GROHE SPA F-digital Deluxe duş ürünleri ile banyonuz size özel bir ev spasına dönüşüyor. F-digital Deluxe ile evinizdeki buhar banyonuzda olağanüstü ışık efektleri, en sevdiğiniz şarkılar ve kusursuz rahatlama sizleri bekliyor.

GROHE SPA ürünleri su terapisi fırsatı sunuyor!

Premium banyolar dünyasındaki evrim devam ediyor. GROHE SPA yeni fonksiyonlar, her tercihe uygun kişiselleştirilebilen seçenekler, eşsiz tasarımla bütünleşen teknolojisiyle bambaşka bir dünyanın kapılarını da açıyor.

Grohe Spa, Allure Brilliant in SuperBlack'i koleksiyonuna kattı!

GROHE SPA™ koleksiyonunun en son üyesi “Allure Brilliant in SuperBlack” ile evinize siyahın muhteşem zarafetini taşıyın...

GROHE Grohtherm 2000 New ürününü geliştirdi!

Başarılı bir ürünün yeni nesil modeli için GROHE, yeni nesil termostatik Grohtherm 2000 New ürününde, iyi bir termostatın tüm temel fonksiyonlarını ve özelliklerini daha da geliştirdi

GROHE Grohtherm 200 New ürününü tanıtıyor!

Başarılı bir ürünün yeni nesil modeli için GROHE, yeni nesil termostatik Grohtherm 2000 New ürününde, iyi bir termostatın tüm temel fonksiyonlarını ve özelliklerini daha da geliştirdi.

GROHE, Copacabana Palace’ın banyolarında yer aldı!

Kentin simgesi haline gelen lüks otel tarihi ihtişamını daha da pekiştirmek için baştan aşağıya yenilenirken banyolarda GROHE armatür ve duşları seçildi

Seranit, NeoSera adı altında beş yeni ürün hazırladı!

Sektörün öncü ve yenilikçi yüzü Seranit, 2011 yılı için dijital bir üretim tekniği kullanarak NeoSera adı altında beş yeni ürün hazırladı. Dijital baskı tekniği ile tasarlanan Troya, Nares, Storm, Luna ve Terra, porselenin saf dokunuşunu temsil ediyor

Jones Lang LaSalle, Türkiye Gayrimenkul Piyasası Görünümü 2011 yılı 3. Çeyrek raporunu açıkladı!

Türkiye Gayrimenkul Piyasası Görünümü 2011 yılı 3. Çeyrek raporunda, "Türkiyede GSYHdaki büyümenin yavaşlayan ivmeyle devam edeceği fakat buna rağmen Türkiyenin 2015 yılına kadar Avrupadaki en yüksek büyümeyi gerçekleştirecek ülke olacağı" belirtildi

Dumankaya Halkalı Mix'in arsasının havadan görünüşü!

Dumankaya İnşaat'ın Halkalı'da gerçekleştireceği Dumankaya Halkalı Mix projesinin arsasını www.havadanemlak.com ekibi görüntüledi. İşte Dumankaya Halkalı Mix arsasının gökyüzünden görünüşü...

GROHE SPA ürün Haberi

GROHE SPA ürün

Premium banyolar dünyasındaki evrim devam ediyor. Çeşitli su terapileri ile vücutlarını ve zihinlerini şımartmak isteyenler, artık banyolarını kişisel bir spaya dönüştürmek için daha da fazla seçeneğe kavuşuyor. GROHE, daha rahatlatıcı ve keyifli bir su deneyimi için, GROHE SPA® yelpazesine bir dizi heyecan verici yeni ürün ekledi.


GROHE SPA®, hem banyonun şekline uyarlanabilen hem de kişisel tercih ve ihtiyaçlarınıza göre şekillendirilebilen, titizlikle kişiselleştirilmiş bir alan  yaratarak banyonuzun potansiyelinin en üst düzeye çıkartılması anlamına geliyor. Mevcut alandan en iyi şekilde yararlanmak için, banyonun dört alana bölünmesi tavsiye ediliyor. Lavabo etrafındaki “hazırlık alanı” temizlenmek ve güne hazırlanmak için kullanılıyor. Buna karşılık, “yenilenme alanı”, vücudu tazeleyip canlandırmak için duşa odaklanıyor. Küvet ise, insanların vücutlarını ve zihinlerini rahatlatabilecekleri “rahatlama alanı”nın merkezini oluşturuyor. Yeterli alan olduğu...