Hürriyet Emlak Projeland Haberi
Teknolojinin hızlı gelişimiyle birlikte geleneksel pazarlama yöntemleri önemini yitirirken, konut sektöründe de dijital pazarlamanın önemi artmaya devam ediyor. Dijital pazarlama, geleneksel pazarlamaya kıyasla hedef kitleye daha hızlı ulaşım ve maliyet avantajı sağlaması sebebiyle konut sektöründe hem konut alıcılarının, hem konut üreticilerinin işini kolaylaştırıyor.
İstanbul’da 20 Eylül 2018 tarihinde Hürriyet Emlak Projeland tarafından inşaat şirketlerine yönelik olarak gerçekleştirilen ‘Konut Projelerinde Dijitalde Yaratılan İlgiyi Satışa Dönüştürmenin Yolları’ başlıklı eğitim seminerinde, gayrimenkul sektöründe dijital hayatın önemi ve etkili kullanım yolları hakkında bilgiler verdi.
Yazar ve pazarlama danışmanı Kürşat Tuncel’in önderliğinde yoğun bir katılımla gerçekleşen seminerde, Hürriyet Emlak Pazarlama Müdürü Yusuf Mert Yılmaz ve Endeksa CEO’su Görkem Öğüt de konuşmacı olarak yerini aldı. Seminerde; inşaat şirketi profesyonellerinin başarılı olması için dijital mecralarda etkin pazarlamanın ipuçları...