26 / 11 / 2024

İbrahim Işık projeleri

İbrahim Işık projeleri

CHP Konya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İbrahim Işık; sorunların temelinde nazım imar planı yatıyor. Işık, 'Köyden kente göç planlı bir imar ile durdurabilir ' dedi...

İnsanlık için mimarlık projeleri önem kazanıyor!

Mimarlığı sosyal sorumluluk çerçevesinde değerlendiren ve mimarlığın geleceğine odaklanan “insanlık için mimarlık” projeleri hayata geçiyor. 

Ahmet Arslan: Büyük projeleri yap-işlet-devret modeliyle yapıyoruz!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Büyük projeleri yap-işlet-devret modeliyle yaptıklarını söyledi.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü iki yakayı birbirine bağladı!

Kocaeli’de, inşaatı süren İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde iki yakanın ilk birleşmesi sağlandı. Köprünün iki ayağını birbirine bağlayan halatlar gerildi...

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nün tabla çalışmaları başladı!

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, "11. Cumhurbaşkanımızın siyasete dönme arzusu olursa bu tabii ki sadece beni değil, bütün AK Parti tabanını sevindirir" dedi.

1985 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü'nü STFA Grubu yapacakmış!

1985 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü ve 216 kilometre uzunluğundaki ekspres yolların yapımını Sezai Türkeş-Fevzi Akkaya firması kazanmış. Japon firmaların bulunduğu konsorsiyumda yer alan STFA Grubu, 551.2 milyon dolarla en düşük teklifi vermiş.

1984 yılında Boğaziçi Köprüsü gelirine ortaklık imkanı!

1984 yılında Boğaziçi Köprüsü Gelir Ortaklığı Senetleri satışa sunulmuş. Cumhuriyet tarihinde ilk kez, halk, devlete ait altyapı tesislerinin gelirlerine ortak olma imkanına kavuşmuş. Satılacak senetlerin nominal değeri 10 milyar liraymış.

1984 yılında ''2. Boğaziçi Köprüsü'nün adını Turgut Özal koymuş!

Asya ve Avrupa'yı Boğaziçi Köprüsü'nden sonra ikinci kez bağlayacak olan, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün adını, 1984 yılında Turgut Özal koymuş. Özal, inşa edilecek köprünün adını ''Sultan Fatih'' koymuş.

Boğaziçi Köprüsü'ndeki gişeler bu yıl kaldırılacak!

FSM’den sonra İstanbul’da trafik sorununu çözmek için Mahmutbey, Boğaziçi Köprüsü ve Çamlıca’da da gişeler bu yıl kalkacak, serbest geçiş ücret toplama sistemine geçilecek..

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne talip olmuş!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkan Adayı Hüsamettin Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne 10 milyar lirayla talip olmuş. 1984 yılı şartlarında 7 milyara mal olan köprüyü 10 milyar liraya alacağım demiş.

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'nü satın alacakmış!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkanı Adayı Hüsamettin Cindoruk, satışa çıkarılan Boğaziçi Köprüsü'ne talibim demiş. Cindoruk, başkan olduğunda Köprü'yü 10 milyar liraya satın alacakmış.

1983 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü'nün ilk ihalesi yapılmış!

1983 yılında 2. Boğaziçi Köprüsü'nün ilk ihalesi yapılmış. 100 milyar liraya mal olacak köprünün ilk ihalesini Freeman Fox and Patners adında İngiliz firması kazanmış. Firma, 1 milyar 416 milyon lirayla en iyi teklifi vermiş.

1983 yılında Boğaziçi Köprüsü'nün günlük geliri 15 milyon liraymış!

1983 yılında İstanbul trafiğinin büyük yükünü çeken Boğaziçi Köprüsü'nün günlük geliri 15 milyon liraymış. Aynı yıl 11. hizmet yılına girecek köprüden, toplam 256 milyon araç geçmiş.

1982 yılında metro, tüp geçit ve 2. Boğaziçi Köprüsü için 230 milyar gerekliymiş!

1983 yılında İstanbul Metrosu, tüp geçit ve 2. Boğaziçi Köprüsü'nün inşası için 230 milyar liralık yatırım gerekiyormuş. İstanbul'dan alınan 85 milyar liralık gelir vergisinin 3 katı harcamayla bu üç proje yapılabilirmiş.

İbrahim Işık projeleri Haberi

İbrahim Işık projeleri

30 Mart mahalli seçimlerine sayılı günler kala Cumhuriyet Halk Partisi Konya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İbrahim Işık, yaşanan yerel seçim sürecini ve seçilmesi halinde yapacaklarını gazetemize değerlendirdi. 


SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ İMAR PLANINDA 


Konya merkezde yaşanan sorunların iç içe geçmiş halde bulunduğunu belirten CHP Konya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İbrahim Işık, büyük sorunların temelinin nazım imar planının bulunmaması olduğunu söyledi. Işık, "Hizmet eşit olarak dağıtılmıyor. Rantlaşma aldı başını gidiyor. Ancak tüm bu sorunların temeli aynı. ilimizin hâla bir nazım imar planı yok. Nerenin ne zaman imara açılacağını dair bile en küçük bir planlama yok. Bundan haberi olan bazı kişiler de o bölgelerdeki arsaları ucuz yoldan kapatarak rant sağlıyor. 


Şehrin rüzgar alıklarına koca koca siteler yapıyorlar. İki rüzgâr yönümüzden biri olan Ankara yolu taralına sanayi...