indirim kataloğu Haberi
Tüketici Birliği Federasyonu'nun (TBF) Ağustos 2022 tarihli kamuoyu araştırmasına göre tüketici alışverişten önce adeta fahri müfettişler gibi market market gezip fiyat karşılaştırması yapıyor. İndirimli bir ürün gördüğünde daha önce aldığı markadan kolaylıkla vazgeçiyor. İhtiyacı olmasa bile bir ürün indirime girmişse satın alma yoluna gidiyor, olur da alamazsa "indirim kaçırma" korkusu yaşıyor.
TBF'nin yaptığı "Ucuzun peşinde Ağustos 2022" araştırmasına göre alıveriş yapmadan ve satın alma kararı vermeden önce birden fazla market dolaşanların oranı yüzde 60. Araştırmaya katılan tüketicilerin yüzde 70.9'u indirimleri takip ederek tasarruf edebileceklerine inanıyor. Yüzde 57.5'i ise alışveriş yaparken ürünlerin en ucuzunu bulabilmek için çaba sarf ediyor. Tasarruf sağlamak ve indirimli fiyatlardan yararlanmak için sıklıkla birden fazla marketten alışveriş edenlerin oranı ise 59.8.
Araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 74.1'i...