28 / 04 / 2024

Tüketicide yeni korku: indirim kaçırma

Tüketicide yeni korku: indirim kaçırma

İki buçuk yıl süren pandemi ve ardından gelen ağır ekonomik koşullar nedeniyle zincir marketlerin indirim kataloglarıyla yatıp kalkan tüketicide yeni bir korku gelişti. İndirim kaçırma korkusu olarak nitelendirilebilecek bu korku, fiyatı düştüğünde alamayıp daha sonra yüksek fiyat ödemeyi anlatıyor.



Tüketici Birliği Federasyonu'nun (TBF) Ağustos 2022 tarihli kamuoyu araştırmasına göre tüketici alışverişten önce adeta fahri müfettişler gibi market market gezip fiyat karşılaştırması yapıyor. İndirimli bir ürün gördüğünde daha önce aldığı markadan kolaylıkla vazgeçiyor. İhtiyacı olmasa bile bir ürün indirime girmişse satın alma yoluna gidiyor, olur da alamazsa "indirim kaçırma" korkusu yaşıyor.


Sorumluluk Reddi Beyanı: Emlakkulisi.com.tr’de yer alan haberler ve makaleler yatırım tavsiyesi niteliğinde değildir. Emlakkulisi.com.tr herhangi bir emtia veya dijital varlığın satın alınmasını veya satılmasını önermez. Emlakkulisi.com.tr bir yatırım danışmanı değildir. Bu nedenle Emlakkulisi.com.tr'de yer alan haber ve makalelerin editörleri yatırım kararlarınızdan sorumlu tutulamaz. Okuyucular, haberlerdeki emtia, şirket, varlık veya hizmetler ile ilgili herhangi bir işlem yapmadan önce kendi araştırmalarını yapmalıdır.
Geri Dön