market Haberi
Her 10 internet kullanıcısından 4’ünün dijital marketlerden alışveriş yaptığı belirlenen Türkiye, bu alanda dünyada ilk sırada yer alıyor.
We Are Social ve Kepios, her yıl 230 ülkede insanların çevrimiçi davranışlarına ilişkin küresel raporlar hazırlıyor.
Gerçekleştirilen Temmuz 2022 araştırmasında, 16-64 yaş grubundaki internet kullanıcılarına her hafta online market alışverişi yapıp yapmadıkları soruldu.
Türk internet kullanıcılarının yüzde 43,5’lik kısmının her hafta online market alışverişi yaptığı belirlendi ve belirlenen bu oranla Türkiye dünyada ilk sırada yer aldı.
Gerçekleştirilen dünya sıralamasında Türkiye’yi, yüzde 42,7 ile Taylan, 40,9 ile Güney Kore ve 40,2 ile Meksika izledi.
Online alışverişin yaygın olduğu Avrupa ülkelerinde Türkiye’nin ardından en yüksek oranlar ise şöyle açıklandı: Yüzde 34,4 ile Yunanistan, yüzde 28,1 ile İngiltere ve yüzde 23.1 ile Fransa.
MÜŞTERİ SAYISINDA 5 AYDA BÜYÜK ARTIŞAlışveriş...