14 / 05 / 2024

inşaat markaları

inşaat markaları

Yeni dijital çağa markaların adapte olma sürecini değerlendiren Küçükkoyuncu, tüketiciyi satın almaya zorlayan eski usül pazarlama yöntemleri yerine global şirketlerin tüketiciye yeni bilgiler veren içerik odaklı pazarlama anlayışını benimsediğini söyledi

İnşaatta 5 yıl içinde en az 3 dünya markası doğacak!

Vizyon Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Karasu inşaat sektörünün bugünü ve geleceği adına çarpıcı açıklamalarda bulundu. Karasu, 5 yıl içinde en az 3 Türk firmasının dünyada adından sıkça söz ettireceğini söyledi.

Türklerin radarındaki Karadağ’da inşaat sayısında patlama!

Karadağ'da inşaat işlerinin son beş yılda ikiye katlandı. Karadağ’da, Türk markalar rezidans kültürü ile fark yaratırken, Türk yatırımcılar da ev alma yarışında Rusya’dan sonra ikinciliğe yükseldi...

Eroğlu Holding inşaat yatırımlarına hız kesmeden devam edecek!

Eroğlu Holding'in cirosu 2019 sonunda 1 milyar dolara ulaşacak. Perakende alanında Colin’s ve Loft markalarıyla faaliyet gösteren holdingin inşaat sektöründeki yatırımları da devam ediyor.

Doğanlar Yatırım Holding inşaat sektörüne odaklanacak!

Doğanlar Yatırım Holding, Doğtaş ve Kelebek markalarıyla öne çıkıyor. Firma 2018 yılında inşaat ve enerji sektörüne odaklanacak.

Hasanoğlu İnşaat'ın PR ajansı MODD/group oldu!

Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet veren MODD/group, müşteri portföyünü genişletmeye devam ediyor. MODD/group, inşaat sektöründeki markalaşmanın örnek firmalarından Hasanoğlu İnşaat ile anlaştı.

Türkiye'nin en değerli 100 markasının 6'sı inşaat şirketi!

Brand Finance tarafından "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" çalışmasının 9'uncusu tamamlandı. Listede 6 inşaat şirketi bulunuyor.

Türk inşaat şirketleri yurtdışına açılıyor!

Türk inşaat firmalarının devleri Makedonya’dan ABD’ye kadar dünyanın çok farklı coğrafyalarında kendi markalarıyla proje üretiyor. Markalı konutta yurtdışı hamlesinin daha da büyümesi bekleniyor.

2. Samsun İnşaat Fuarı 2016 sona erdi!

Samsun'da yapı, inşaat malzemeleri, tesisat, ısıtma, soğutma, havalandırma, doğalgaz ve teknolojileri alanında faaliyet gösteren firma ve markaların katımıyla gerçekleşen "2. Samsun İnşaat Fuarı 2016" sona erdi

2. Samsun İnşaat Fuarı kapılarını açtı!

Samsun’da yapı, inşaat malzemeleri, tesisat, ısıtma, soğutma, havalandırma, doğalgaz ve teknolojileri alanında faaliyet gösteren firma ve markaların katıldığı ‘2. Samsun İnşaat Fuarı-2016’ açıldı.

2. Samsun İnşaat Fuarı yarın kapılarını açacak!

Samsun'da yapı, inşaat malzemeleri, tesisat, ısıtma, soğutma, havalandırma, doğalgaz ve teknolojileri alanında faaliyet gösteren firma ve markaların katımıyla gerçekleşecek 2. Samsun İnşaat Fuarı 2016, kapılarını yarın açacak.

Kuzey Kıbrıs inşaat sektörü yurt dışında tanıtıldı!

Kuzey Kıbrıs'ta, özellikle inşaat sektörünün, önde gelen markalarından biri olan Noyanlar Group, yurtdışında katıldığı fuarlar ve kurduğu yeni ofislerle hem Kuzey Kıbrıs'ın güzelliklerini, hem de kendi projelerini ada dışına taşımayı başarıyor.

Ofton İnşaat Elysium Soul projesi satışa çıkıyor!

Türkiye’nin önde gelen inşaat markalarından Ofton İnşaat, sahip olduğu tarihsel ve kültürel birikimiyle İstanbul’un ruhunu yansıtan Dolapdere’de inşa edeceği Elysium Soul Projesi’ni satışa çıkarıyor.

GBC İnşaat biyogaz tesisleriyle büyüyor!

1978 yılından bu yana inşaat sektöründe başarılı çalışmalara imza atan GBC İnşaat, biyogaz tesisleri konusundaki uzmanlığıyla, Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet veriyor.

GBC İnşaat Türkiye'nin ilk biyogaz tesislerini inşa ediyor!

1978 yılından bu yana inşaat sektöründe başarılı çalışmalara imza atan GBC İnşaat, biyogaz tesisleri konusundaki uzmanlığıyla, Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet veriyor.

inşaat markaları Haberi

inşaat markaları

Yeni dijital çağa markaların adapte olma sürecini değerlendiren Küçükkoyuncu, tüketiciyi satın almaya zorlayan eski usül pazarlama yöntemleri yerine global şirketlerin tüketiciye yeni bilgiler veren içerik odaklı pazarlama anlayışını benimsediğini söyledi.


Markaların da birer yayıncı haline geldiğinin altını çizen Wise TV Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Küçükkoyuncu, “İnternet mecrası her geçen yıl markaların daha fazla bütçe ayırdığı bir alan. Hedef kitleye ulaşmanın vazgeçilmez bir enstürmanı. Ancak buradaki başarınız dijital pazarlama stratejinizle ilgili. Son yıllarda klasik internet reklamlarının tüketici tarafında sempati uyandırmadığı gerçeğiyle özellikle global şirketler önemli birtakım değişikliklere gitti. Tüketicilere yepyeni bilgiler vermek, kaliteli içerik sunmak, bir yayın anlayışı benimsemek ve bu sayede takipçilerini kendine çekmek, en çok kabul gören dijital pazarlama trendlerinden biri haline geldi. Yeni dijital çağda herkes bir yayıncı,...