inşaat markaları Haberi
Yeni dijital çağa markaların adapte olma sürecini değerlendiren Küçükkoyuncu, tüketiciyi satın almaya zorlayan eski usül pazarlama yöntemleri yerine global şirketlerin tüketiciye yeni bilgiler veren içerik odaklı pazarlama anlayışını benimsediğini söyledi.
Markaların da birer yayıncı haline geldiğinin altını çizen Wise TV Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Küçükkoyuncu, “İnternet mecrası her geçen yıl markaların daha fazla bütçe ayırdığı bir alan. Hedef kitleye ulaşmanın vazgeçilmez bir enstürmanı. Ancak buradaki başarınız dijital pazarlama stratejinizle ilgili. Son yıllarda klasik internet reklamlarının tüketici tarafında sempati uyandırmadığı gerçeğiyle özellikle global şirketler önemli birtakım değişikliklere gitti. Tüketicilere yepyeni bilgiler vermek, kaliteli içerik sunmak, bir yayın anlayışı benimsemek ve bu sayede takipçilerini kendine çekmek, en çok kabul gören dijital pazarlama trendlerinden biri haline geldi. Yeni dijital çağda herkes bir yayıncı,...