inşaat şirketlerinin 2018 hedefleri Haberi
Köklü aile şirketlerinde ise 2’nci ve 3’üncü kuşak temsilciler, ya işin başında ya da grup şirketlerinde hazırlık yapıyor. Hepsinin birinci kuşaktan farklı bir gündemi var. “Şirketinizin uzun vadeli hedefleri kapsamında önümüzdeki dönemde nasıl bir rol almayı düşünüyorsunuz” diye sorduğumuz genç liderlerin önemli bir bölümü şirketini uluslararası platforma çıkarmayı istiyor. Kiminin gönlünde global bir marka olmak var, kimi global yatırımlar peşinde, kimi de iş birlikleriyle büyüme planı yapıyor.
Capital Dergisi'nde yer alan habere göre; Bazı yeni kuşak liderler ise kurucu değerlere bağlı kalarak şirketin kurumsal kimliğini geliştirme derdinde... Bunların yanında yeni teknolojiyle şirketini buluşturmak, iş yelpazesini çeşitlendirmek veya ana iş alanlarında güçlenmek isteyenler de var.
İşte köklü aile şirketlerinin “yeni neslinin” planları:
İKİ LİDER NE İSTİYOR?
Yeni kuşak liderler, genelde spesifik alanlara yoğunlaşarak şirketlerini...