isa akdağ yatırımları Haberi
ADRO Başkanı İsa Akdağ, yaptığı çokta güzel çalışmalar açıklamada "Peki neden biz bu hazineleri satamıyoruz? Sebebi belli, illerin değil bölgenin pazarlanması gerektiğini herkesçe biliniyor aslında ve ADRO kurulduğu günden bu güne kadar hep bu tezi savundu ama kimse duymak istemedi" ifadelerini kullandı. ADRO'nun geçen yıl bölgeyi bir şemsiye altında buluşturmayı başardığını ve Doğu Akdeniz Turizm Platformu'nu (DATUP) oluşturduklarını anlatan Akdağ, şunları kaydetti:
"OLUŞTURULAN RUH SES GETİRMEYE BAŞLADI" "Ama bu sadece odanın istemesi ve zorlaması ile olmuyor. DATUP'a ne devlet kurumlan ne Belediyeler nede STK'lar sahip çıktı. Bölge'nin en büyük sorunu birlik, beraberlik ve ortak tanıtım. Yine bu yıl ikincisini düzenlediğimiz, Çukurova Turizm Ödüller, bir bölge turizm markası yarattığımız halde, bölgenin duyarsızlığı bir kez daha canımızı acıttı. Ödül törenimize bölgenin Bakanı,...