22 / 12 / 2024

İstanbulda markalaşma

İstanbulda markalaşma

Tavros Yatırım Holding İcra Kurulu Başkanı Tayfun Döşkaya, İstanbul’un turizmde bir cazibe merkezi haline geldiğini, bunun süreklilik arzetmesi ve dünyanın sayılı metropolleri arasına girmesi için ‘markalaşmaya’ yatırım yapması gerektiğinin altını çizdi..

Blackspade 18'inci mağazasını Vadi istanbul'da hizmete açtı!

Markalaşma yolunda emin adımlarla ilerleyen Blackspade, Vadi istanbul'da mağaza açtı...

Kent merkezlerine imar düzenlemesi!

Esnafa vergi, sosyal güvenlik, mesleki eğitim, kredi, finansman ve yenilikçi alanlarda yeni destekler sunulurken, markalaşma projesi hayata geçiyor. Buna göre; imar düzenlemeleriyle, kent merkezlerinde iş yeri çeşitliliği artırılacak

Cottonbox yurt dışında 100 mağazaya ulaşacak!

Yaklaşık 40 yıl önce Denizli'de kurulan Sümaş Tekstil, fason üretimi bırakıp markalaşma yoluna gitti. 'Cottonbox' markasıyla 32 ülkeye ihracat yapan ve halen altı ülkede 25 mağazası bulunan şirket, orta vadede yurt dışında 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği!

Türk ürünlerinin dünyaya daha kolay açılarak markalaşabilmesinin önü açıldı. Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği sağlanacak. 

Gayrimenkul firmaları markalaşma için çalışıyor!

Dünya Gazetesi köşe yazarı olan Leyla İlhan bugünkü yazısında, Superbrands ‘Süper Markalar’ listesi ile ilgili açıklamalarda bulundu. Listede özel sektörden Sinpaş'ın, kamudan ise TOKİ'nin listeye dahil olduğunu açıkladı.

İnşaat sektörü Türkiye'nin markalaşmasında 9. sırada!

Türkiye’de markalaşma iştahı en yüksek sektörler açıklandı. 18 yılı kapsayan verilerde inşaat sektörü 47 bin 805 hizmetle 9. sırada yer aldı.

Yıldırım'ın markalaşma süreci dönüşümle devam edecek!

Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, 'Markalar Şehri Bursa paneline katılarak Yıldırım'ın geleceğine dair çalışmalarını paylaştı. Edebali, Yıldırım'ın marka değerinin geniş kapsamlı kentsel dönüşüm projesi ile gerçekleşeceğini söyledi.

2016'da mağazalaşma çalışmalarımıza hız vereceğiz!

Tasarımın mobilya sektörü üzerinde olumlu etki yaptığını anlatan Tepe Home Genel Müdürü Aykut Coşkan, ''7 milyar dolar büyüklüğe sahip bu sektörde markalaşma çok önemli. 2016'da ihracat ve mağazalaşma çalışmalarımıza hız vereceğiz" dedi.

Cityofizmir'de ikinci etap başladı!

İzmir'in tanıtımı ve bilinirliğinin artırılması amacıyla geçtiğimiz Nisan ayında başlatılan ve Türkiye'nin ilk ve tek uluslararası Instagram şehir markalaşma projesi olan "Cityofizmir"de ikinci etap başladı.

DAP Markalaşma Eğitimi düzenlendi!

DAP Bölge Kalkınma İdaresi ile TÜBİTAK alt kuruluşu olan Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü (TÜSSİDE) arasında imzalanan “DAP Bölgesi Yöresel Ürünlerini Ticarileştirme Stratejileri Geliştirilmesi Projesi” kapsamındaki çalışmalar devam ediyor.

Barış Aydın: Ankara sağlık turizmi ile markalaşabilir!

ASİAD Başkanı Barış Aydın:Aydın: “Etkin bir tanıtımla sağlanacak markalaşma Ankara’yı merak uyandıran bir yer haline getirecek, turizmin yanı sıra paydaş sektörleri de canlandıracak, sanayi ve ticaret faaliyetlerini artıracak”

Haluk Sur'dan MIPIM 2015 değerlendirmesi!

Dünyanın en büyük Uluslararası Gayrimenkul Fuarlarından biri olan ve 13 Mart tarihine kadar açık kalacak MIPIM 2015’e Türkiye’den gayrimenkul firmalarının yanı sıra markalaşma hedefindeki şehirlerin katılımı damga vurdu.

Torbalı Belediyesi kentleşme için çalışıyor!

Torbalı Belediyesi, vergi ödemelerinde 77 ili geride bırakan ilçede markalaşma seferberliği başlattı. Belediye, Torbalı’da yatırıma hazırlanan sanayicilerin bürokratik sorunlarını en aza indiriyor, bir çoğununun ruhsatını mekânına kadar ulaştırıyor

İstanbulda markalaşma Haberi

İstanbulda markalaşma

Tavros Yatırım Holding İcra Kurulu Başkanı Tayfun Döşkaya, İstanbul’un turizmde bir cazibe merkezi haline geldiğini, bunun süreklilik arzetmesi ve dünyanın sayılı metropolleri arasına girmesi için ‘markalaşmaya’ yatırım yapması gerektiğinin altını çizdi.


Döşkaya, şunları söyledi:

“Bir şehrin markalaşması için yatırım, altyapı hizmetleri, ulaşım, turizm, eğitim, sağlık, kültür, çevre vb. daha birçok unsurun birarada düşünülmesi gerekiyor. İstanbul sahip olduğu doğal güzellikler ve konumuyla dünyanın en avantajlı şehirlerinden biri. Bu avantajı, sürdürülebilir ve sürekli büyüyen bir potansiyele çevirmek, turizmi çeşitlendirmek gerekiyor. Londra, Paris gibi metropoller ülkeye gelen turist için bir cazibe merkezi, biz de bu çekimi yakalamak zorundayız.”


Türkiye’ye gelen yabancı ziyaretçi sayısı 2013’te bir önceki yıla göre yüzde 9.8 artarak 35 milyona yükselirken, İstanbul Atatürk Havalimanı’na gelen ziyaretçi sayısının yüzde 13, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda...