İstinyepark 2014 Haberi
Louis Vuitton'dan Gucci'ye, Hermes'ten Armani'ye dünyanın en lüks markalarının yer aldığı Markalar Caddesi'nde işler o kadar iyi gitti ki mağazalar 2 hatta 3 kat büyüme kararı aldı.
10 yeni marka geldi Yıl sonu değerlendirmesi yapan İstinyePark Genel Müdürü Tolga Engin, Louis Vuitton'un 160 metrekare satış alanı olan mağazasını aşağı ve yukarı doğru büyüterek 500 metrekare civarına çıkaracağını anlattı. Büyümenin bu markayla sınırlı kalmadığını kaydeden Engin, "Louis Vuitton, bu büyümeyle İstanbul'daki en büyük mağazasını yaratmış olacak. Aynı şekilde Hermes satış alanını iki kat artırıp 200 metrekareyi aşacak. Gucci, 400'den 500 metrekarenin üzerine çıkacak. Beyıuen, 4 bin 800 olan satış alanına 700-800 metrekare daha ekleyecek. Miu Miu, Loro Piana, Hugo Boss gibi markalar da mağazalarını en son konseptlerine göre yenileyecek" diye konuştu....