Jimmy Key Haberi
İzmir'den Türkiye'ye yayılan genç-spor giyim markası Jimmy Key, koleksiyonuna 'çalışan kadın'a yönelik ürünler ekledi, satışları yüzde 30 artırdı. Jimmy Key'in yaratıcısı Ünlütürk, "İndirimin sonu yok, biz çalışan kadına yönelik koleksiyonumuzla ciroyu katladık" dedi
Bugüne kadar genç-spor giyimde büyüyen İzmirli Jimmy Key, indirim silahına sarılmak yerine koleksiyonuna 'çalışan kadını' kattı, krizde para kazanan kitleyi mağazalarından sokarak cirosunu katladı. Krizde koleksiyonuna ilk kez 'çalışan kadınlar'a ve üst yaş grubuna hitap edecek ürünleri ekleyen ve koleksiyonunu derinleştiren markanın alışveriş sepeti büyüklüğü ve cirosu yüzde 30'a yakın arttı. İndirim yapmak yerine koleksiyonunda parasını kendi kazanan ve harcama kapasitesi yüksek 'çalışan kadın'lara yönelik 40'a yakın elbise, ceket ve takımı satışa sunan markanın mağazalarının kapısından 35 yaş üzerindeki kadınlar da girmeye başladı.
İndirimin sonu olmadığını...