kale grubu çalışmaları Haberi
Son yıllarda inşaat, reklama en çok yatırım yapan sektörler arasında yer alıyor. Sektördeki büyüme ve gelişme sadece konut projelerinin reklamlarının mecraya çıkmasının yanında yapı malzemeleri alanında faaliyet gösteren şirketleri de iletişim yapmaya itti. Örneğin son bir yıldır seramik sektöründeki şirketlerin birbiri ardına reklam verdiğini görüyoruz. Kimi yabancı bir ünlü kullanarak dikkati çekmeye çalışıyor, kimi farklı tasarımlarıyla öne çıkma niyetinde.
Geçen yıl yüzde 35 büyüyen seramik sektöründe markalaşmanın artması bu alandaki şirketlerin önümüzdeki yılların önemli reklam verenleri arasında yer alacağının da bir göstergesi.
Sektördeki kabuk değişikliğini gören Kale Grubu bir yıl önce Braun Elektrikli Ev Aletleri markasının Merkez Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgeleri’nden Sorumlu Pazarlama Direktörü olan İhsan Karagöz’ü transfer etti.
Kale Grubu Yapı Ürünleri Grubu Pazarlama Başkan Yardımcısı olarak göreve...