23 / 12 / 2024

kampanyalı konut satışı

kampanyalı konut satışı

Firmalar yaptıkları kampanyalarla satışlarını projesi ve dönemine göre yüzde 20 ile 50 arasında arttırırken, neredeyse konut alan her iki kişiden biri kampanya döneminde ev sahibi oluyor.

HalkBank kampanyalı konut kredisi faizlerini arttırdı!

HalkBank banka gayrimenkullerinin satışında sunduğu kampanyalı konut kredisi faiz oranlarını arttırdı. Halkbank kredi ürünü için 37 puan faiz artışı uyguladı.

Kampanyalı konut projeleri Ocak 2019!

Ev sahibi olmak isteyen vatandaşları satış ofisine çekmek isteyen inşaat firmaları yeni yılı kampanyalarla karşıladı. İşte kampanyalı konut projeleri Ocak 2019...

Kampanyalı konut projeleri Aralık 2018!

Ev sahibi olmak isteyen vatandaşları satış ofisine çekmek isteyen inşaat firmaları yeni kampanyalara başladı. İşte kampanyalı konut projeleri Aralık 2018...

Kampanyalı konut projeleri Şubat 2018!

2017'yi 1.4 milyon konut satışı ile kapatan gayrimenkul sektörü 2018’e de hızlı girdi. İşte kampanyalı konut projeleri Şubat 2018...

Black Friday kampanyalı konut projeleri 2017!

Mağazaların indirimli satışlar yaptığı Black Friday'den pay almak isteyen inşaat firmaları kampanyayı konut sektörüne taşıdı. İşte Black Friday kampanyalı konut projeleri 2017...

Kartal Lekule'de kampanyalı satışlar devam ediyor! Yüzde 10 ön satış indirimiyle!

1 oda 1 salon ve 2 oda 1 salondan meydana gelen Kartal Lekule projesinde yüzde 10 ön satış indirimi uygulanarak kampanyalı konut satışları devam ediyor.

Maketten konut satışı hakkında yönetmelik bugün Resmi Gazete'de yayımlandı!

Maketten konut satışları ile ilgili yönetmelik bugün 29188 sayılı Resmi Gazete'de yayımlandı. Yönetmelik, maketten konut satışı, sözleşmeler ve kampanyalı konut satışlarına ilişkin usul ve esasları belirliyor. İşte yönetmelik...

Maketten konut satışına AB modeli geliyor!

Maket üzerinden yapılan kampanyalı konut satışlarına AB modeli geliyor

TÜİK açıkladı: Konut satışları yüzde 5,51 oranında arttı!

Türkiye'de yılın ilk çeyreğinde konut satışları, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 5,51 oranında artış gösterdi. Söz konusu dönemde 96 bin 92 konut satış sonucu el değiştirdi

ABD'de birinci el konut satışları mart ayında yüzde 7.1 düştü!

ABD'de birinci el konut satışları mart ayında yüzde 7,1 düşerek 328 bin oldu. Birinci el konut satışlarının mart ayında yüzde 2,2 artışla 320 bin olması bekleniyordu

Mart ayında, ikinci el konut satış ve kira artışında lider İstanbul oldu!

Mart ayında, ikinci el konut satış ve kira artışında lider İstanbul oldu, yeni konut fiyatları, geçen yıla göre %11,62 arttı

Emlak Konut GYO'nun rakamları, konut satılmıyor iddialarını çürüttü!

Türkiye'de markalı konut satış sayısı geçen yıl 12 bin 658 adedi buldu. Emlak GYO ve inşaat firmalarının hasılatı yüzde 55 artarak 3.2 milyar liraya ulaştı. 2011'de satılan daire sayısı da yüzde 62 arttı. Ocak ve şubat aylarında da talep hız kesmedi. Müt

Yabancı beklentisi İstanbul'da konut satışlarını yüzde 31 artırdı!

İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği, kentsel dönüşüm projelerinin ve yabancı beklentisinin konut talebini artırdığını açıkladı. TÜİK verilerine göre 2011'in son çeyreğinde konut satışlarında geçen yıla göre yüzde 22 artış var. İstanbul'da ise artış oran

kampanyalı konut satışı Haberi

kampanyalı konut satışı


Sektöre devam eden girişler ve konut üretim miktarıyla gayrimenkul sektörü hızla büyürken, sektörde öne çıkmak isteyen firmalar ise kampanyalara başvuruyor, özellikle sonbaharla birlikte bu yoğunluk artarken, kampanyalarda sağlanan indirimler, özel ayrıcalıklar ve bazen hediyeler alım kararını bir süre için ertelemiş olanları alıma yönlendiriyor. Bu nedenle firmalar yaptıkları kampanyalarla satışlarını projesi ve dönemine göre yüzde 20 ile 50 arasında arttırırken, neredeyse konut alan her iki kişiden biri kampanya döneminde ev sahibi oluyor. 


Kampanyalar satış artırmanın dışında şirketin marka değeri ve güvenilirlik algısının yaygınlaşması için de ses getirmekte. 


Kampanya rüzgarının dinmediği gayrimenkulde, özellikle projenin topraktan satışa çıktığı dönemlerde kampanyalara ağırlık veriliyor. Hemen hemen birçok firma bu dönemde kampanya ile girdiği dikkat çekiyor. Lansman dönemlerinde topraktan alarak kendilerine güvenlerini daha fazla gösteren müşterilerine özel...