24 / 11 / 2024

kapı sektörü 2015 büyüme

kapı sektörü 2015 büyüme

Artan yeni konut, ofis, AVM gibi proje inşaatları ve kentsel dönüşümle birlikte yenilenen projeler, kapı sektörünü hareketlendiriyor..

İnşaat sektörü için ihracat kapısı 15-16 Eylül’de açılıyor!

1.000’e yakın iş insanı 15-16 Eylül tarihlerinde 5. Afrika Forumu’nda bir araya geliyor. 5. Afrika Forumu’nda inşaat sektörü için yeni ihracat kapıları aralanacak.

Gayrimenkul sektörü 2017'ye nasıl bakıyor?

Bu yıl tarihi bir sınavdan geçen inşaat sektörü, 2015'in satış rakamlarını yakalamayı başardı. 2017'de gayrimenkul sektörünü neler beklediğini yorumlayan sektörün önde gelenleri 2017 yılına umutla bakıyor

Çelik kapı sektörü kentsel dönüşümle büyüyor!

Türkiye ekonomisinin lokomotifi inşaat sektörünün gelişimine paralel olarak her geçen gün büyüyen çelik kapı pazarı, kentsel dönüşümle artan konut arzından da olumlu etkileniyor.

GYODER Gayrimenkul Sektörü 2015 4. Çeyrek Raporu yayınladı!

GYODER Gösterge "Türkiye Gayrimenkul Sektörü 2015 4. Çeyrek Raporu ve Yıl Değerlendirmesi" ni yayınladı. Raporda 2015 yılı değerlendirmesine ve 2016 yılı öngörülerine de yer verildi.

Türk Yapı Sektörü 2015 Raporu açıklandı!

YEM tarafından hazırlanan "Türk Yapı Sektörü 2015 Raporu"na göre dünya genelinde inşaat harcamaları 2015 yılında nominal olarak değer bazında yüzde 4 büyüdü ve 9,72 trilyon dolara ulaştı.

Ekonomistler Türk yapı sektörünü 25 Şubat'ta değerlendirecek!

25 Şubat 2016 Perşembe günü “Ekonomistler Türk Yapı Sektörünü Değerlendiriyor / Türk Yapı Sektörü 2015 Analizleri ve 2016 Öngörüleri” konulu düzenlenecek etkinlikte Ekonomist ler raporu 2016 yılının öngörüleriyle birlikte değerlendirecekler.

Beyşehir 2015'de inşaat sektörünün parlayan ilçesi oldu!

Konya’nın Beyşehir İlçe Belediye Başkanı Murat Özaltun, Beyşehir’in geride kalan 2015 yılında da inşaat sektörünün gözde bir ilçesi olduğunu söyledi.

İnşaat sektörü 2015'i rekorla kapattı!

İki seçim süreci atlatan inşaat sektörü, 'bekle gör' döneminin ardından 2015'i de rekorla kapattı. 1.2 milyonluk satışa imza atan sektör bu yıl gaza basacak.

Gayrimenkul sektörü 2016'dan umutlu!

Türkiye ekonomisine en büyük ivmeyle katkı sağlamasına alışık olduğumuz inşaat sektörü, 2015'i tabiri caizse bekleme butonunda geçirdi. İnşaatın ekonomiye katkısı azalsa bile, inşaat sektörünün Türkiye ekonomisine katkı payının ortalama %4,5 olduğu görülü

Emlak sektörü 2015'te ayağa kalkamadı!

Emlak sektörü 2015 yılında üst üste gelen ekonomik, güvenlik ve siyasi sorunlar sebebiyle bir hayli atak yapamadı. Siyasi istikrarın tekrardan yakalanması ile umutlanan emlak sektörüne en büyük darbeyi ise Rusya vurdu.

İnşaat sektörü temsilcilerinden 2015-2016 değerlendirmesi!

İnşaat sektörünün önde gelen isimlerinden olan Özen Kuzu, Şemsettin Aydın, Sefa Demirbaş, Habib Arıkan ve Ahmet Yıldız 2015-2016 yılı konut piyasasıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Gayrimenkul, 2015 yılının kazanan sektörü oldu!

Bugünün en parlak sektörlerinden biri olan gayrimenkul sektörü 2015 yılı gibi inişlerin – çıkışların bolca yaşandığı ama sonunda bahar kıvamında rekora koşan bir yılı geride bırakmaya hazırlanıyor.

Turizm sektörü 2015 yılını yüzde 10 düşüş ile kapatacak!

Rus turist sayısındaki azalma ve kurlardaki yükselişle birlikte turizm sektörü 2015 yılını yüzde 10’luk küçülmeyle kapatmaya hazırlanıyor. 2016 için sektörün gidişatını yabancı turistlerle, Antalya-Dalaman hattı belirleyecek.

kapı sektörü 2015 büyüme Haberi

kapı sektörü 2015 büyüme

İnşaat sektörünün son yıllarda yakaladığı ivme kapı sektörünü de hareketlendiriyor. Artan yeni konut, ofis, AVM gibi proje inşaatları ve kentsel dönüşümle birlikte yenilenen projeler, 17 milyon konutun büyük bir kısmının 10 yaş üzerinde olması nedeniyle yenilenme ve tadilat ihtiyacı gibi faktörler kapı arzlarında artış yaşanmasını sağladı. 


 "TÜKETİCİ ARTIK ALDIĞI ÜRÜNDE TASARIMA DA ÖNCELİK VERİYOR" 

Tüketicilere daha modern ve daha iyi ürünler sunarak rekabet eden müteahhitler, yeni yapılan konutlardaki ürünlerde farklılaşmaya çalışıyorlar. Bu farklılaşma çabası da müteahhitleri sektörde öncü olan markalara yönlendiriyor. Eskisine göre daha yenilikçi tarzda modeller üretiliyor, etkili pazarlama çalışmaları yürütülüyor ve fiyatlarda da rekabete gidiliyor. Marka çeşitliliği arttıkça insanlar kaliteli, kullanışlı ve uygun fiyatlı ürünlere yöneliyorlar. Ayrıca tüketici artık aldığı üründe tasarıma da öncelik veriyor. 


"SATIŞ SONRASI HİZMET EKSİKLİĞİ, KÖTÜ...