Kentsel dönüşüm aramaları Haberi
Bakanlığın mevzuat alanlarına ilişkin konularda vatandaşlarla birebir iletişim kurmak için hayata geçirdiği çağrı merkezi, kurulduğu 2013 yılından bu yana 24 saat hizmet veriyor.
Çevre ve Şehircilik hattını 133 bin 985 kişi bilgi almak, 11 bin 853 kişi şikayet, 3 bin 171 kişi de ihbarda bulunmak için aradı. Çağrı merkezine gelen aramaların 76 bin 40’ını da belediyeler ve il özel idareleri ilgi alanına ilişkin konular oluşturdu.
-Kentsel Dönüşüm çağrılarında % 127 artış
ALO 181’e yapılan aramaların 38 bin 628’i kentsel dönüşüm hakkında oldu. Geçen yılın aynı dönemine göre kentsel dönüşüm çağrılarında aylık ortalamaya göre % 127 artış olduğu belirtildi. Kentsel dönüşümde merkezin en fazla arandığı il ise İstanbul.
Kentsel Dönüşüm çalışmalarını 81 ile yayan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı en son hazırladığı kamu spotlarıyla da...