Kömürhan Köprüsü ne için yapıldı Haberi
Adıyaman-Kahta-Siverek-Diyarbakır Karayolu'nu Atatürk Barajı üzerinde birleştiren Türkiye'nin en büyük "gergin eğik askılı" köprüsünden açılış töreni öncesi ilk geçişi yaparken tabelaya dikkat ettim:
- Nissibi Köprüsü, 610 metre...
Şantiyede Karayollan Genel Müdürlüğü nün bölgeye bakan yöneticilerine anımsattım: - Köprüye "Recep Tayyip Erdoğan" adının verilmesi gündeme gelmişti.
Eski Ulaştırma, Haberleşme ve Denizcilik Bakanı Lütfü Elvan, bu öneriyi Erdoğan'a sunacağını söylemişti.
- Nissibi Köprüsü, dünyada literatüre girdi.
Gülsan İnşaat'ın yapımını gerçekleştirdiği köprünün inşaatı belgesel olarak yayınlanacak. Sanırım konunun bu yönü dikkate alındı.
Gülsan İnşaat Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mehmet Gül, köprüye baktı: - Bu köprü, yüzde 100 yerli yapım. Tasarımı, proje danışmanlığı, inşaatı, her şeyiyle Türkiye'nin bir eseri oldu.
Karayolları genel Müdürlüğü bölge yöneticilerinden biri şu ayrıntıya dikkat çekti: - Bu köprüyü yabancılara yaptırsaydık, maliyeti 3 katından aşağı olmazdı.
Gülsan...