konut projesi reklamları Haberi
Bu tüm partilerin beraber çalışması gerekiyor. Pr ajansı da, reklam ajansı da, sosyal medya ajansı da... Hepsinin beraber çalışması gerekiyor. Bizden örnek vermek gerekirse iki hafta önce lansmana çıktık biz. Ama lansmana çıkmadan önce herkes tüm ajanslar bir masada oturduk herkes kendi işini anlattı. Pr ajansının da outdoor nerede çıkacağından haberi vardı, reklam ajansının da google'ın hangi mecralarını kullanılacağından haberi vardı. Google dışı reklam alanları hangilerinin gireceği herkesin birbirinden haberi vardı. Bu ajanslar arasında iletişimi sağladı. Bugün ben olmasam bile ajanslar kendi aralarında işleri götürebiliyor. Bu çok önemli. Sistem oturtmak aslında. Matbaa da o toplantıda vardı. Mimarımız renderları çalışan kişi de var. Kampanya çıkmadan bir hafta önce tüm partilerin kafasında canlanmıştı...