konutta bölge alışkanlıkları Haberi
Türk gayrimenkul sektöründe son dönemde meydana gelen dönüşüm, tüketici alışkanlarını ortaya çıkardı. Hürriyet'te yer alan habere göre; Hafele Türkiye'nin yedi farklı bölgedeki iş ortakları, konut geliştiricileri ve bireysel tüketiciler üzerinde yaptığı araştırmada, Türkiye’de yer alab farklı bölgelerdeki kullanıcı alışkanlarını ortaya çıkardı.
Hafele Türkiye ve Bölgesi İcra Kurulu Başkanı Hilmi Uytun, “Hafele olarak gerçekleştirdiğimiz ‘Konutta Bölgelere Göre Kullanıcı Alışkanlıkları’ araştırması da kişisel tercihlerin gayrimenkul yatırımındaki önemini gösteriyor. Bugün Marmara ve Ege Bölgesi’ndeki kullanıcı tercihleri ile İç Anadolu ve Doğu Anadolu’daki tercihler arasında çok önemli farklar var. Biz de Hafele olarak tüm bu farklı bakış açılarına göre, global yaklaşımımızı yerel pazarlara entegre ediyoruz” şeklinde konuştu.
MARMARA’DA METREKARELER DÜŞÜYOR
Araştırmayla ilgili detaylar hakkında konuşan Hilmi Uytun, “Bugün Marmara bölgesi denildiğinde ilk akla gelen İstanbul olduğu...