14 / 05 / 2024

kore tanıtımları

kore tanıtımları

Güney Kore, turizmde Türkiye’yi ‘örnek ülke’ görüyor. Bu doğrultuda ilk adımı ‘Kore Turizm Organizasyonu İstanbul’u açmakla atan Kore, Türkiye’den daha fazla turist çekmek için tanıtımlar yapacak

'Gayrimenkulde tanıtım'a devlet politikası önerisi!

GABORAS'a, Gayrimenkul Yurtdışı Tanıtım Derneği (GİGDER) Başkanı Ömer Faruk Akbal ve WMG Advisors Gayrimenkul Yatırımları Direktörü Didem Erendil, “Gayrimenkulde Yabancı Yatırımcı İlgisi” ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Gayrimenkul sektöründe proje tanıtımları online satış ofislerinden yapılacak!

Reagroups Gayrimenkul Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Soner Keleş, gelişen şartlarda gayrimenkul sektöründe proje tanıtımlarının online satış ofislerinden yapılacağını ifade etti...

Yurt dışı ofis kiraları ve tanıtım faaliyetlerine 170 milyon lira destek!

Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, ihracata yönelik devlet yardımları açısından 2019'un "altın yıl" olduğunu dile getirerek, "Yurt dışı ofis kiraları ve tanıtım faaliyetlerine 170 milyon lira destek ödemesi yaptık." dedi...

Barbaros Reserve Residences'ın tanıtım partisi yapıldı!

Sera Group’un yüzde 50 ortaklığının olduğu Peska Turizm Yatırım A.Ş.'nin Bodrum Yalıçiftlik' deki 100 milyon dolarlık yatırımları 'Barbaros Reserve Residences' Gayrimenkul projesinin tanıtım partisi 16 Haziran Cumartesi günü Barbaros Koyu'da yapıldı. 

Gayrimenkul Yatırım Fonu tanıtıldı!

Gayrimenkul Yatırım Fonu Tanıtım Etkinliği'ne ev sahipliği yapan Yıldırım Kule, Omurga Capital Genel Müdürü Oğuz Kösebay ve Omurga Capital Emlak Yatırımları Direktörü İlhami Akkum'u ağırladı.

İstanbul'da yılbaşından itibaren 12 bin 600 konut tanıtıldı!

İnşaat Sektörü, 2017'nin ilk yarısında da yatırımlarına devam etti. İstanbul'da,7 ayda toplam yatırım değeri 11 milyar lirayı bulan 12 bin 600 konutluk yeni proje tanıtıldı.

Düzce Akçakoca kentsel dönüşüm projesi tanıtılıyor!

Akçakoca Cumhuriyet meydanı, liman içi ve üst kısımlarını kapsayan bölgede büyük bir değişimin gerçekleşmesine neden olacak olan kentsel dönüşüm projesi vatandaşlara tanıtılıyor.

E.C.A ve Serel tasarımlarını UNICERA Fuarı’nda tanıtıyor!

Armatür ve vitrifiye sektöründe trendlerin belirleyicisi Elmor, E.C.A ve Serel markalarındaki yeni, renkli ve özgün tasarımlarını 23 – 27 Şubat tarihleri arasında TÜYAP Fuar merkezinde düzenlenen UNICERA Fuarı’nda tanıtıyor.

Mim Tanıtım: Gayrimenkul sektöründe yirmi yıllık deneyimli oyuncu!

Mim Tanıtım yirmi yıllık deneyimi ile firmanızın tüm ihtiyaçlarına eğitimli kadrosu ile cevap veriyor. Arazi geliştirme, Konsept, satış ve Pazarlama adımlarının tamamında firmanız ile uyum içerisinde çalışıp sorunsuz süreç yönetimini garanti ediyor.

ANFAŞ, yurtdışı tanıtımlarıyla kış turizmine ivme kazandıracak!

ANFAŞ, yaptığı yurtdışı tanıtımla kış turizmine de ivme kazandıracak. Hedef kış aylarında gelen turist sayısını iki katına çıkartmak ve 5 yılda 1 milyon turiste ulaşmak

Ziya Yılmaz: Kentsel dönüşümün kaynağı yurtdışı tanıtımları!

DAP Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz, yurt çapında hayata geçirilecek bir kampanya, ülke tanıtımı ve lobi çalışmaları sayesinde kazanılacak paranın kentsel dönüşüme büyük bir kaynak oluşturabileceğini söyledi.

Kiler GYO, Emlak Fuarı 2015’te yatırımlarını tanıtıyor!

Kiler GYO, Emlak Fuarı 2015’te Referans markalı projelerinin yeni halkaları olacak Bahçeşehir ve Kartal yatırımlarını tanıtıyor.

Safranbolu, Arap ülkelerinde tanıtılacak!

Tarihi konaklarıyla ünlü ve yılda 1 milyon turistin çekilmesi hedeflenen Safranbolu'ya diziler sayesinde Türkiye'ye ilginin arttığı Arap ülkelerinde tanıtımlar artırılacak.

kore tanıtımları Haberi

kore tanıtımları

Kore’ye giden turistlerin yüzde 80’ini Japon ve Çin’liler oluşturuyor. Bu profili çeşitlendirmek isteyen Kore Turizm Organizasyonu, ofislerinin bulunduğu 27 ülkedeki çalışmalarını hızlandırma kararı alırken, ‘Kore’yi pazarlama’ konusunda da Türk tekniklerinden faydalanacak. Kore, halen yılda 17 bin Türk’ü ağırlıyor. Hedef 5 yıl içinde Türk turist sayısını 40 bine çıkarmak.


Tanıtıma 400 bin dolar


İstanbul’daki ofisten yapacağı tanıtımlar için yıllık 400 bin dolar bütçe ayıran Kore, Türklerin ‘dost ülkelerini’ yeteri kadar tanımadığını düşünüyor. Kore Turizm Organizasyonu Genel Müdürü Lee Charm, iki ülke insanının karakteristik olarak birbirine çok benzediği ve tarihlerinde karşılıklı destek olduklarını belirterek, “Kore artık, tam bir turizm destinasyonu olmaya hazır. Türkiye bu süreçte büyük rol oynayacak” dedi.


Samsung ve Hyundai


Türkiye’den Kore’ye gelen turist sayısını her yıl yüzde 20 artırmak isteyen Kore, şehir...