Kule Evo avm projesi Haberi
Klasik AVM’lere yeni boyut kazandıran ‘cadde mağazacılığı’ son yıllarda Ankara’da kendine daha fazla yer bulurken, özellikle kentin hareketli caddelerinde yer alan ‘yol üstü’ mağazalar Ankaralılar’ın alışveriş alışkanlığını da değiştiriyor.
Alışveriş kültürü AVM’ye dayalı Ankara’da kalabalık ve kapalı alan konseptinden bunalanların imdadına son 2-3 yıldır ‘cadde mağazaları’ yetişmeye başladı. Hayata geçirilen konut ve iş merkezi projelerinde de yer verilen ‘yol üstü’ ticari alanlar, alışverişte yeni bir dönemin de başlamasını sağladı.
‘Yeni nesil’ alışveriş merkezi konseptinin Ankaralılar tarafından benimsenmeye başladığını ifade eden BESA Grup Yönetim Kurulu Üyesi Efe Bezci, “Gelişen dünyada hiçbir şey aynı kalmıyor. Bu değişim sürecinden AVM’ler de etkileniyor. Her şeyin bir arada bulunabildiği alışveriş merkezleri son yıllarda kendini yenileyerek ‘cadde mağazacılığı’na dönüşmeye başladı. Günlük hayatın yoğun ritminde alışverişle zaman kaybetmek...