Levent Çardaklı hedefleri Haberi
Tatil.com, yeni nesil tur operatörlüğünü başlatmak için düğmeye bastı. Kişilerin kendi tatil paketlerini hazırlayabilmesi için özel bir platform kuran şirket, bunun için 22 milyon dolarlık yatırım bütçesi ayırdı. tatil.com Genel Müdürü Levent Çardaklı ile yeni projelerini, sektörü ve 2015 hedeflerini konuştuk.
2014 yılı tatil.com için nasıl geçti? 2015 hedefleriniz neler?
2014'te yüzde 52 büyüdük. Bu bize cesaret verdi ve 2015 için yüzde 70 büyüme hedefi koyduk.
Yüzde 70 çok yüksek değil mi?
Rusya pazarında beklenen düşüş nedeniyle fiyatlar geçen yılla aynı seyretti. Otelciler iç pazara ciddi bir kontenjan ayırdı ve bu durum yerli turist için avantaja dönüştü. Bu gibi etkenler sonrası hedeflerimizi yüzde 70'e yükselttik. Birinci dönem erken rezervasyonda geçen yıla oranla yüzde 56 büyümemiz de bize bunu yakalayabileceğimizi gösteriyor.
22 MİLYON DOLARLIK YATIRIM
Tatil.com...