25 / 12 / 2024

marka konumlandırmaları

marka konumlandırmaları

Gayrimenkul sektöründe yeniliklerin öncüsü Dumankaya İnşaat adına GfK tarafından sekiz yıldan beri düzenli olarak yapılan Marka Bilinirliği Araştırması sonuçlarına göre marka konumlandırmasında en başarılı marka Dumankaya İnşaat oldu...

Güneş enerjisi için imar planı talebi!

ENSİZ Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Vatansever, Yeni yapılacak binaların çatı planlarının güneşi alacak şekilde yön konumlandırmalarının mutlaka imar kanunlarına geçmesini istiyoruz açıklamasını yaptı.

Sur Yapı Marka Bursa ödemeleri!

Bursa Nilüfer'de konumlandırılan Sur Yapı Marka Bursa projesi 316 daire ve AVM alanından meydana geliyor. İşte Sur Yapı Marka Bursa ödemeleri...

Bursa Marka Rezidans ödeme kampanyası!

Bursa Nilüfer'de konumlandırılan Marka Rezidans projesinde 27 Ocak 2017'ye kadar bal gibi kampanya sunuluyor. Bursa Marka Rezidans ödeme kampanyası detayları haberimizde yer alıyor.

Sur Yapı Marka Rezidans projesi!

Sur Yapı Marka Rezidans projesi satışları başladı. 1,3 milyar TL yatırım bedeli ile hayata geçirilen projede dairelerin fiyatları 330 bin TL'den başlıyor. Projede 316 rezidans daire ve home officeler bulunuyor.

Sur Yapı Marka projesinde 330 bin TL'den başlayan lansman fiyatlarıyla!

Kuruluşundan bu güne birçok prestij projeye imza atan Sur Yapı, yen bir projeyi daha hayata geçiriyor. 1,3 milyar TL'lik yatırımla Bursa'nın yeni konut ve alışveriş merkezi projesi olan MARKA Rezidans Bursalılara ayrıcalıklı bir yaşam alanı sunacak.

Bandırma'nın marka kent olması yönünde 4 önemli proje!

Bandırma'da yeni sosyal alanlar oluşturma amacında olduklarının altını çizen Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza Bandırma'nın Eskişehir gibi "marka kent" olması yönünde tüm şartların oluşmaya başladığını ifade etti.

Vergi yapılandırmaları uzatıldı mı?

Torba Yasası olan 6552 sayılı kanunda yer alan taksitlendirme fırsatından yararlanmak isteyen kimselerin, başvuru süresinde müracaatlarını yapmaları gerekiyor. Peki, vergi yapılandırmaları uzatıldı mı? İşte yanıtı..

Mustafa Öztürk: Güvenli ve marka şehirler oluşturmak görevimiz!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı müsteşarı Prof. Dr. Mustafa Öztürk, “Güvenli ve marka şehirleri oluşturmaktır görevimiz” dedi. Öztürk, yaptığı konuşmada, kentsel dönüşüm çalışmaları, çevre yönetimi, ÇED ve imar uygulamalarının önemine işaret etti.

Mustafa Öztürk: Güvenli marka ve şehirler oluşturmak görevimiz!

Uluslararası Karadeniz Günü dolayısıyla Rize’deki programa katılan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı müsteşarı Prof. Dr. Mustafa Öztürk bakanlığa bağlı kurumları ziyaret etti. Öztürk 'Güvenli marka ve şehirler oluşturmak görevimiz' dedi.

İYTE Tasarım, Mimarlık ve Kent Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetmeliği yayımlandı!

İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Tasarım, Mimarlık ve Kent Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetmeliği bugün 29158 sayılı Resmi Gazete'de yayımlandı. İşte yayımlanan yönetmeliğin tam metni...

Bergama tümülüslerinde araştırmalar devam ediyor!

UNESCO Dünya Mirası Listesi'ne giren Bergama'da, Maltepe, Yığmatepe ve Tavşantepe tümülüslerinde araştırmalar devam ediyor. Alman Arkeoloji Enstitüsü Müdürü ve Bergama Kazı Heyeti Başkanı Prof. Dr. Felix Pirson konuyu değerlendirdi.

5. Akdeniz Kent Araştırmaları Kolokyumu başladı!

5. Akdeniz Kent Araştırmaları Kolokyumu başladı. Mersin Üniversitesi Akdeniz Kent Araştırmaları Merkezi tarafından düzenlenen etkinlikte "Akdeniz Kentlerinin Dönüşümü: 19. ve 20. yüzyıllar" teması ele alınıyor.

GYODER Yeni Nesil Marka, Pazarlama ve Kurumsal İletişim Stratejileri Semineri!

Hayal Akademisi Kurucu Ortağı Ercüment BÜYÜKŞENER'in marka, pazarlama ve kurumsal iletişim stratejilerini anlatacağı seminer programı 5 Kasım 2014 tarihinde saat 09:30 - 12:30 arasında gerçekleşecek...

marka konumlandırmaları Haberi

marka konumlandırmaları

Dumankaya İnşaat adına GfK 'nın 2006 yılından beri düzenli olarak gerçekleştirdiği Marka İmaj ve Konut Satın Alma Davranışları Araştırması'nın 2013 sonuçları belli oldu. Müşterileri için sürekli değer üreten, her bir bireyin şehir yaşamındaki mutluluğunu, konforunu ve yüksek yaşam kalitesini esas alarak kente kimlik kazandıran Dumankaya İnşaat, araştırma sonuçlarına göre marka cazibesinde birinci, spontan bilinirlikte ise en çok akla gelen ilk iki markadan biri oldu.


Aralık 2013-Ocak 2014 tarihleri arasında yapılan araştırma İstanbul genelinde 527 kişi ile gerçekleştirildi. Yüz yüze görüşme tekniği ile yapılan araştırma, marka bilinirliği ve beğeni konularına kadar geniş bir çerçeveyi kapsıyor. 


Araştırma sonuçlarını  değerlendiren Dumankaya İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Dumankaya;     "Dumankaya İnşaat olarak 2013 yılını bugüne kadar gerçekleştirdiğimiz tüm projelerde ortaya koyduğumuz enerjimizi odaklanma, farklılaşma,...