01 / 05 / 2024

Marmara Otoyol Ringi projesi

Marmara Otoyol Ringi projesi

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, İstanbul-İzmir Otoyolu, Kuzey Marmara Otoyolu ve Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolu projelerinin gerçekleştirilmesiyle Marmara Otoyol Ringi'nin faaliyete geçirileceğini söyledi.

Marmara Ringi’nin açılmasına 235 kilometre 

1915 Çanakkale Köprüsü hizmete açıldı. İstanbul’un transit trafiğini azaltacağı söylenen 1915 Çanakkale Köprüsü’nün 14.5 milyar avroluk katma değer sağlaması bekleniyor. Kapsamlı bir otoyol projesinin bütünü olarak bilinen Marmara Ringi’nin de tamamlandığı söyleniyor. 

Kuzey Marmara Otoyolu gayrimenkul yatırımlarını hızlandırdı!

Kuzey Marmara Otoyolu yeni yatırımlara yön oldu. Güzergâha son 1 ayda 10 milyarlık yatırım sağlandı. Otoyol, turizm, gayrimenkul ve sanayi gibi sektörlere büyük katkı sağladı. 

Kuzey Marmara Otoyolu emlak piyasasını hareketlendirdi!

İstanbul ile İzmit arasında inşası devam eden Kuzey Marmara Otoyolu, iki şehir arasındaki mesafeyi 1 saatten az bir süreye düşürecek. Otoyol çevresindeki arsalara talep arttı, 5 bin TL olan yerin değeri 60 bin TL'ye kadar çıktı...

Kuzey Marmara Otoyolu'nun tamamı 2020'de açılacak!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan, ''Başlatmış olduğumuz otoyol seferberliği çerçevesinde, otoyol uzunluğunu 2 bin 842 kilometreye çıkardık. Kuzey Marmara Otoyolu'nun tamamını 2020 yılında hizmete açmış olacağız." dedi.

Kuzey Marmara 398 kilometrelik modern otoyol ağına kavuşacak!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan "Proje tamamlandığında İstanbulumuz, dolayısıyla Kuzey Marmara bölgesi 398 kilometrelik modern bir otoyol ağına kavuşmuş olacak" diye konuştu. 

Çanakkale 1915 köprüsü Marmara'ya değer katacak!

Mart ayında temeli atılan Çanakkale 1915 Köprüsü dünyanın en uzun köprülerinden biri olacak. Köprü devreye alındığında Marmara Bölgesi’nin ring halinde dolaşılmasını sağlayacak olan otoyol projesinin son ayağı da tamamlanacak.

Kuzey Marmara Otoyolu Hüseyinli Şile imar planı askıda!

AVRUPA ile Asya kıtasını üçüncü köprü ile birbirine bağlayan Kuzey Marmara Otoyolu’nun (Otoyol 7) kolları çıkmaya başladı.

Nihat Özdemir: 3. Köprü bağlantıları için finansmanı beklemedik!

3. Köprü’nün açılmasıyla yaşanan trafik sıkıntısını çözecek Kuzey Marmara Otoyol projesi konsorsiyumunda yer alan Limak’ın Başkanı Nihat Özdemir,“Sıkıntının farkındayız, bir an evvel çözmek için yolun yapımına finansmanı beklemeden başladık. Şu an 1500 kamyon şoförü arıyoruz” dedi.

Tekno Maccaferri'den YSS Köprüsü'ne özel istinat duvarı!

Dünyanın en geniş ve en yüksek kulesine sahip asma köprüsü olarak adından söz ettiren Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyol Projesi’nde, Tekno Maccaferri tarafından özel olarak imalatı yapılan istinat duvarı uygulaması gerçekleştirildi.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü için günde 25 bin ton asfalt üretiliyor!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve bu köprü ile bağlantılı Kuzey Marmara Otoyol Projesi’nde, 1 adet Benninghoven ECO 3000 ve 2 adet Benninghoven ECO 4000 model asfalt plenti hizmet veriyor.

Marmara Otoyol Ringi, Çanakkale 1915 Köprüsü'yle tamamlanacak!

Osmangazi’nin ardından sıra Çanakkale Boğazı’na yapılacak köprüye geldi. Marmara Otoyol Ringi’ni tamamlayacak Çanakkale 1915, 2023 metre orta açıklıkla dünyanın en uzun asma köprüsü olacak.

Gebze-İzmir Otoyolu Marmara Bölgesi'nin çehresini değiştirecek!

Ziraat Bankası Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ömer Baktır, Gebze-İzmir Otoyol Projesi’nin Marmara Bölgesi’nin çehresini değiştireceğini söyledi.

3.Köprü asfalt için Benninghoven ECO-4000'i tercih etti!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyol Projesini'nde Benninghoven marka ECO-4000 asfalt plenti ve ekipmanlarını tercih etti.

Marmara Otoyol Ringi projesi Haberi

Marmara Otoyol Ringi projesi

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Marmara Otoyol Ringi'nin faaliyete geçirildikten sonra yıllık 2,5 milyar lira fayda elde edilmesinin beklendiğini belirtti. Yıldırım, İstanbul-İzmir Otoyolu, Kuzey Marmara Otoyolu ve Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolu projelerinin gerçekleştirilmesiyle Marmara Otoyol Ringi'nin faaliyete geçirileceğini ve böylece Marmara Denizi'nin otoyollarla çevrileceğini söyledi.


6.3 MİLYARLIK PROJE


İstanbul-İzmir Otoyolu Projesinin toplam uzunluğunun 433 kilometre olduğunu bildiren Yıldırım, projenin Türkiye’nin en büyük şehri İstanbul ile 3. büyük şehri İzmir’i birbirine bağlayacağını söyledi. Yıldırım, projenin yapım maliyetinin de 6,3 milyar dolar olduğunu kaydetti. Proje kapsamındaki Osman Gazi Köprüsü'nün toplam uzunluğunun 2 bin 682 metre olduğunu belirten Yıldırım, köprünün bin 550 metre orta açıkla dünyanın en uzun 4. asma köprüsü olduğunu bildirdi.


TRAFİĞE KARŞI KUZEY MARMARA OTOYOLU


Yıldırım, Kuzey Marmara Otoyolu ile boğazdaki trafik sıkışıklığının...