Miniso mağazaları Haberi
Aksesuardan kozmetiğe, teknolojiden tekstil ürünlerine kadar birçok kategoride ürünleri bulunan Japon 'fast fashion' tasarım markası Miniso, Türkiye pazarında hedef büyüttü. Medical Park ve Liv Hastaneler Grubu'nun ortağı Adem Elbaşı'nın yaklaşık 1,5 yıl önce Türkiye'ye getirdiği Miniso, 2018'i 45, 2019'u ise 60 mağazayla kapatmayı hedefliyor. 2018'i 100 milyon TL ciroyla kapatmayı planlayan şirketin 2019 ciro hedefi ise 150 milyon TL'yi buluyor. Miniso'da mağazalar dahil 300 kişiye istihdam sağlanıyor.
30 MAĞAZASI VAR
Halihazırda İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Adana'da 30 mağazası bulunan Miniso, önümüzdeki dönemde Anadolu'daki mağaza sayısını artıracak. Şirket, Eskişehir, Tekirdağ, Kocaeli ve Kayseri başta olmak üzere Anadolu şehirlerinde büyümeyi planlıyor.
Miniso Pazarlama ve Marka Yönetim Direktörü Gonca Yılmaz Elbaşı, "Bu yıl sonu için 45 mağaza gibi bir hedefimiz var. Talebin yoğun...