Mustafa Armutçu Haberi
Pazardaki potansiyeli üç yıl önce fark ederek bu girişime imza attıklarını belirten Housechill grubunun CEO’su Mustafa Armutçu, Paris’te 150 otele verdikleri temizlik hizmeti şirketinden edindikleri tecrübeyi Housechill ile dünya geneline yaymayı planladıklarını söyledi.
Armutçu, aslında uzun yıllardır hayatımızda olan ama lokal kalan kısa dönem konut kiralama işinin son yıllarda online turizmdeki trend ile yeni bir boyut kazandığını kaydetti. Bir anda alternatif konaklama olarak ortaya çıkan bu sektörün, kendisini çok büyük bir hızla geliştirip büyüterek bugün çok büyük bir pazara dönüştüğünü vurgulayan Armutçu, “Başlangıç olarak düşük gelirli turistler ve genellikle öğrencilerin oda bazında ilgi gösterdikleri bu konaklama, bugün dünyanın her noktasında en basit ve uygun odalardan süper lüks dairelere ve villalara hatta yatlara kadar seçenekler sunabilen, her sosyal tabakaya hitap edebilen...