Nef facebook Haberi
Hedef kitlesi ne kadar niş bir grup olursa olsun, geniş hedefleme seçenekleri sayesinde onlara ulaşabilmek markalar için oldukça çekici bir yöntem. Bunların yanı sıra Facebook reklamlarının markalara neler katabileceği ve markaların neden Facebook reklamlarına daha fazla önem vermesi gerektiğine dair haberler hem yerel hem de global mecralarda sık sık yer alıyor.
Facebook reklamları son dönemde Türkiye’deki markalar tarafından da keşfedilmeye başlanan bir mecra. Hatta Facebook, kendi reklamlarını doğru bir şekilde kullanabilen bir çok markanın başarı hikayelerini de yayınlamaya başladı.
Doğru hedef, satış getiriyor
Bu markalardan biri de, hem tasarım hem de reklam yatırımlarındaki yenilikçi yaklaşımıyla öne çıkan Nef. Facebook başarı hikayelerinde yayınlanan habere göre Nef, yaratıcı hedeflemeleriyle Facebook reklamları üzerinden 2013 yılında üç ayrı projeden toplam 4 ev, 2014’te ise altı ayrı...