nef pazarlama müdürü Haberi
Mustafa Tayfun, kurumun hedeflerinin, Türkiye sınırlarının ötesinde olduğunu ve Nef’in bir dünya markası olma yolunda ilerlediğini söyledi. Tayfun, “Nef sektöre farklı bir bakış açısı getirerek, yeni bir nefes oldu. Sadece güzel evler üretmenin ötesinde arayış içerisindeyiz. Nef olarak müşterilerimizin yaşamlarını iyi anlayarak, ihtiyaçlarına uygun yeni konseptler ve keşifler geliştirmeyi hedefliyoruz. Amacımız nefes gibi vazgeçilmez ve yaşatan olabilmek. Nef’in son 10 ayda 2.500 daire satışı gerçekleştirmesi sunduğu keşif ve konseptlerin müşteride karşılığının olduğunun somut güçlü bir göstergesidir.”dedi.
Mustafa Tayfun kimdir?
Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü mezunu olan Tayfun, Nef’ten önce FMCG ve iletişim sektörünün lider markalarının pazarlama departmanlarında birçok farklı projeyi yönetti. Tayfun, çalıştığı kurumların marka bağlılığının geliştirilmesi ve markanın imaj değerlerinin yükseltilmesinde önemli başarılar...