20 / 11 / 2024

norveç gemi tüneli son durum

norveç gemi tüneli son durum

Norveç, 315 milyon dolarlık dev bir tünel projesine başlıyor. Tünelin 1,7 kilometre uzunluğunda, 26 buçuk metre genişliğinde ve 37 metre yükseklikte olması planlanıyor.

Dünya'nın ilk gemi tüneli Norveç'te inşa ediliyor!

Norveç, 315 milyon dolarlık dev bir tünel projesine başlıyor. Tünelin 1,7 kilometre uzunluğunda, 26 buçuk metre genişliğinde ve 37 metre yükseklikte olması planlanıyor.

Norveç'te dünyanın ilk gemi tüneli inşa edilecek!

Norveç'te dünyanın ilk tam donanımlı gemi tüneli inşa edilecek. 4 yılda tamamlanacak projenin çalışmaları ise 2018 yılında başlayacak.

Dünyanın ilk deniz tüneli Stad Skip Tüneli Norveç'te inşa edilecek!

Dünyanın ilk deniz tüneli, Norveç'teki Stadlandet isimli yarım adada 1,7 km uzunluğunda ve 26,5 metre genişliğinde inşa edilecek.

Dünyanın ilk deniz tüneli Norveç'te inşa edilecek!

Norveç'teki Stadlandet isimli yarım adada büyük gemilerin geçebileceği dünyanın ilk deniz tüneli inşa edilecek. Tünelin uzunluğu 1,7 km ve genişliği 26,5 metre olacak.

Cankurtaran Tüneli'nin yüzde 70'i tamamlandı!

Cankurtaran Tüneli' nde ışığın görülmesinin ardından yürütülen betonlama çalışmaları da yüzde 70 tamamlandı. Cankurtaran, 10 bin 400 metre uzunluğuyla Türkiye'nin en uzun tüneli olacak...

Zigana Tüneli 10 Kasım'da ihaleye çıkıyor!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın geçen ay kente yaptığı ziyaret sırasında projesinin tamamlanarak 10 Kasım'da ihaleye çıkılacağı müjdesini verdiği Zigana Tüneli, özellikle kış aylarında sürücülerin en çok zorlandığı yerlerin başında geliyor.

Zigana Tüneli Karadeniz'e nefes aldıracak!

Zigana Tüneli Karadeniz'e nefes aldıracak. Doğu Karadeniz’i, Orta Doğu’ya bağlayan tarihi İpek Yolu güzergahında yapılması planlanan 12,9 kilometrelik Zigana Tüneli için 10 Kasım'da ihaleye çıkılacak.

Prysmian Group'tan Avrasya Tüneli projesine özel kablo!

Enerji ve telekomünikasyon kabloları sektörünün lideri Prysmian Group, Asya ve Avrupa'yı ilk kez deniz tabanı altından geçen karayolu tüneliyle birleştirecek olan Avrasya Tüneli Projesi'ne özel kablo üretti.

Gali-Zaho Tüneli'nin kazısı tamamlandı!

Limak İnşaat, Kuzey Irak ve Türkiye'yi bağlayacak Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını bitirdi. Limak İnşaat'tan yapılan açıklamaya göre, şirket geçen yıl haziran ayında yapımına başladığı, kazı tamamlandı...

Limak, Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı!

Limak, Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı. Limak İnşaat, Kuzey Irak ve Türkiye'yi bağlayacak Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını bitirdi. Proje, Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamlayarak tünelin iki tarafını birleştirdi.

Limak‘ın tüneli 2015‘te Irak ticaretini uçuracak!

Limak‘ın tüneli 2015‘te Irak ticaretini uçuracak. Türkiye-Irak arasındaki geçişi kolaylaştıracak tünel tamamlanıyor. 3,6 km'lik tünelle Irak-Türkiye ticareti 2015’te çok daha güvenli ve hızlı hale gelecek.

Limak İnşaat Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı!

Limak İnşaat Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı. Limak İnşaat'ın, tasarım ve yapım işini 158 milyar Irak dinarı teklifle kazandığı Gali-Zaho Tüneli’nin iki tarafının birleştirilmesi için tören yapıldı.

Avrasya Tüneli 2016 sonuna yetişecek!

Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan, Ağustos 2017 ’de bitmesi planlanan ‘Avrasya Tüneli’nin 2016 sonuna yetişeceği müjdesini verdi. Tünelden geçiş ücreti 4 dolar + KDV olarak belirlendi.

norveç gemi tüneli son durum Haberi

norveç gemi tüneli son durum


Norveç, 1,7 kilometre uzunluğunda, 26 buçuk metre genişliğinde ve 37 metre yüksekliğinde ilk deniz tünelini inşa ediyor.


İskandinav ülkesi Norveç, 315 milyon dolarlık dev bir tünel projesine başlıyor ancak bu tünel karayolu değil deniz ulaşımı için inşa edilecek. Norveç’in batı kıyısında bulunan Stad Körfezi’nde yapılacak tünel 315 milyon dolara malolacak. Tünel 1,7 kilometre uzunluğa, 26 buçuk metre genişliğe ve 37 metre yüksekliği sahip olacak. 2019 yılında başlaması planlanan inşaatın 3 ila 4 yılda tamamlanması hedefleniyor. Ntv’nin haberine göre saatte 100 geminin geçişine imkan tanıyacak olan stad tüneli kendi alanında bir ilk olma özelliği taşıyor. Küçük deniz araçları için tüneller yapılmış olsa da, yük ve yolcu gemilerinin geçebileceği büyüklükte bir tünel daha önce inşa edilmemişti. Projenin amacı yolculuk süresini kısaltmak değil....