10 / 01 / 2025

Orhangazi Tüneli nerede

Orhangazi Tüneli nerede

Gebze - Orhangazi - İzmir Otoyolu Projesi kapsamında Samanlı Dağı delinerek, 3 şeritli 2 tüp olarak yapılan Orhangazi Tüneli, 3 bin 590 metreyle Türkiye'nin en uzun otoyol tüneli unvanını taşıyor. Orhangazi Tüneli, yaklaşık 118 milyon dolara mal oldu.

3 katlı Büyük İstanbul Tüneli'nin ihalesi en kısa sürede yapılacak!

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu, Osmangazi Köprüsü, Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün bunun en önemli örnekleri olduğunu belirterek, "3 katlı Büyük İstanbul Tüneli'nin de ihalesine en kısa sürede çıkacağız." dedi.

Orhangazi Tüneli, 118 milyon dolara mal oldu!

Gebze - Orhangazi - İzmir Otoyolu Projesi kapsamında Samanlı Dağı delinerek, 3 şeritli 2 tüp olarak yapılan Orhangazi Tüneli, 3 bin 590 metreyle Türkiye'nin en uzun otoyol tüneli unvanını taşıyor. Orhangazi Tüneli, yaklaşık 118 milyon dolara mal oldu.

Yalova ile Orhangazi arasına yapılan tünelin adı Orhangazi Tüneli oldu!

Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyol Projesi kapsamında yapılan ve Türkiye'nin 3 şeritli en uzun tüneli olma özelliğini taşıyan Samanlı Tüneli'ne, " Orhangazi " adı verildi.

Samanlı Tüneli tamamlandı!

Türkiye'nin en uzun otoyol tüneli projesi olan Samanlı Tüneli tamamlandı. Tünel, Mart 2016'da hizmete açılacak.Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçiş Köprüsü projesi dahilinde yapımına geçen yıl başlanan Samanlı Tüneli tamamlandı.

Samanlı Tüneli Mart 2016'da hizmete giriyor!

Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçiş Köprüsü projesi dahilinde yapımına geçen yıl başlanan Samanlı Tüneli tamamlandı. Türkiye’nin en uzun otoyol tüneli Samanlı'nın önümüzdeki yılın mart ayında hizmete girmesi planlanıyor.

Orhangazi Samanlı Tüneli Mart 2016'da açılacak!

Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu ve Körfez Geçiş Köprüsü projesi dahilinde yapımına geçen yıl başlanan Samanlı Tüneli tamamlandı.

Avrasya Tüneli’nde sona yaklaşılıyor!

Metro inşaatlarının ilerlediği İstanbul'da iki yakayı denizin altında ikinci kez birbirine bağlayacak tüp geçiş Avrasya Tüneli'nde son adımlar atılıyor. Samatya -Yenikapı arasındaki trafik akışı değiştirilecek.

Avrasya Tüneli kavşak çalışması bu akşam başlıyor!

Metro inşaatlarının hızla ilerlediği İstanbul'da iki yakayı denizin altında ikinci kez birbirine bağlayacak tüp geçiş Avrasya Tüneli'nde son adımlar atılıyor. Avrasya Tüneli kavşak çalışması bu gece Samatya Kavşağı’nda başlayacak. İşte detaylar...

Konak Tüneli'nin inşaatı ulaşımda sıkıntıya yol açtı!

Konak Tüneli 'nin köprülü kavşak bağlantısı çalışmaları, kentin yaya trafiğinin en yoğun olduğu bölgelerden biri olan Bahri Baba Parkı - Kemeraltı geçişinde sıkıntıya neden oldu...

Avrasya Tüneli, 1965 yılında da planlanmış!

İstanbul'da Kazlıçeşme - Göztepe arasında yapımı devam eden Avrasya Tüneli'nin 1965 yılında Ahırkapı - Salacak arasına yapılması teklif edilmiş. İşte Emlakkulisi.com tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın ortaya çıkarttığı o haber...

Avrasya Tüneli inşaatı son durum!

Avrupa ve Asya kıtasını birleştirecek Avrasya Tüneli'nin inşaatı, boğazın yarısına kadar ulaştı. Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, 2 yıl içinde hizmete girmesi planlanan tüneldeki çalışmaları inceledi.

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan yaptığı açıklamada Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı müfettişlerince Ovit Tüneli'nde durdurulan çalışmaların bugün itibariyle başladığını dile getirdi...

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na bağlı İş Teftiş Kurulu Başkanlığınca yapılan incelemede tespit edilen bazı eksiklikler nedeniyle 31 Ekim'den itibaren durdurulan Ovit Tüneli'ndeki çalışmalar yeniden başlatıldı.

Orhangazi Tüneli nerede Haberi

Orhangazi Tüneli nerede

Gebze - Orhangazi - İzmir Otoyolu Projesi kapsamında Samanlı Dağı delinerek, 3 şeritli 2 tüp olarak yapılan Orhangazi Tüneli, 3 bin 590 metreyle Türkiye'nin en uzun otoyol tüneli unvanını taşıyor. Dağı delme sırasında toprak işi ve kazı olarak yaklaşık 95 bin kamyon hafriyat yapılan, yaklaşık 118 milyon dolara mal olan tünel, Bursa ve Yalova'yı birbirine bağlıyor.


Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi kapsamında, 95 bin kamyon hafriyatla Samanlı Dağı delinerek 3 şeritli 2 tüp olarak yapılan, Türkiye'nin en uzun otoyol tüneli olan Orhangazi Tüneli, yaklaşık 118 milyon dolara mal oldu. 


AA muhabirinin Karayolları Genel Müdürlüğü Kamu Özel Sektör Ortaklığı Bölge Müdürlüğünden aldığı bilgiye göre, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi kapsamında yaptırılan Orhangazi Tüneli, bir süre önce trafiğe açıldı.


Altınova-Gemlik arasını 4,5 kilometre kısaltan ve sürücüler tarafından "Samanlı...