16 / 05 / 2024

osmangazi köprüsü beton kullanımı

osmangazi köprüsü beton kullanımı

OYAK Beton Genel Müdürü Ramazan Yücel, Osmangazi Köprüsü'nde Oyak beton tarafından özel olarak tasarlanan Durabetplus ve Durabetself isimli yüksek performanslı özel betonların kullanıldığını söyledi.

Köprü ve otoyol geçiş ücretlerine zam geliyor! İşte Osmangazi, Çanakkale Köprüsü, Ankara- Niğde Otoyolu geçiş ücretleri

Seçimlerin ardından yaşanan zam rüzgarı devam ediyor. Şimdi de  köprü ve otoyollara zam gelmesi bekleniyor. Peki Osmangazi, Çanakkale Köprüsü, Ankara- Niğde Otoyolu geçiş ücretleri ne kadar olacak? İşte geçiş ücretleri...

Bakan açıkladı: 24 Haziran'da Osmangazi Köprüsü'nden 111 bin 770 araç geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 24 Haziran'da Osmangazi Köprüsü'nden 111 bin 770 aracın geçtiğini duyurdu. İşte detaylar...

Osmangazi Köprüsü'nde 40 bin araçlık geçiş garantisi yıl ortasında tutturulacak! 

Nurol Holding CFO'su Kerim Kemahlı, Osmangazi Köprüsü’nden günde geçmesi garanti edilen 40 binlik aracı senenin ortasında tutturacaklarını duyurdu. İşte ayrıntılar...

Osmangazi Köprüsü'nden iki haftada 757 bin araç geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Osmangazi Köprüsü'nden 4-17 Temmuz tarihleri arasında toplamda 757 bin 227 aracın geçtiğini açıkladı. En yoğun araç geçişi, Kurban Bayramı arifesi olan 8 Temmuz’da oldu. Bu tarihte, Osmangazi Köprüsü’nden 80 bin 624 araç geçti.

Osmangazi Köprüsü'nden geçiş ücretlerinin 590 lirasını geçmeyenler ödüyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Osmangazi Köprüsü'nden Kurban Bayramı sürecinde 100 bine yakın aracın geçtiğini açıkladı. Osmangazi Köprüsünden geçen araçlardan 184 lira ücret alınıyorken köprüyü hiç kullanmayanlar 590 lira bedel ödüyor.

Yap İşlet Devret modeliyle yapılan Osmangazi Köprüsü 6 ayda araç geçiş rekoru kırdı

Osmangazi Köprüsü inşa edilip hizmete açıldığı 1 Temmuz 2016 yılından bu yana ilk kez taahhüt edilen araç geçiş sınırını aştı. 15 yıl 9 ay 24 gün boyunca özel sektör tarafından işletilecek köprü işletmesi için devlet araç geçiş taahhüdü vermişti.

Osmangazi Köprüsü dünya basınında!

Ünlü İngiliz ekonomi dergisi The Economist, Osmangazi Köprüsü ve diğer yap işlet devret projeleri için devletin yaklaşık 150 milyar dolarlık gelir garantisi sağladığını, Türk Lirası'ndaki değer kaybıyla birlikte faturanın da kabardığını yazdı.

1915 Çanakkale Köprüsü için özel beton!

Akçansa 1915 Çanakkale Köprüsü'nde yalnızca çözüm ortağı değil aynı zamanda özel ürünleriyle AR-Ge kapsamında değişiklikler oluşturuyor.

Osmangazi Köprüsü'nün çevresindeki araziler tarıma kazandırılıyor!

Dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüleri arasında 4. sırada bulunan Osmangazi Köprüsü'nün çevresindeki kullanılmayan araziler tarıma kazandırılıyor.

'Osmangazi Köprüsü satılacak' iddiasına cevap!

Otoyol Yatırım ve İşletme AŞ Üst Yöneticisi Yavuz Batum, Osmangazi Köprüsü'nün satılacağı iddialarına ilişkin dikkat çeken bir cevap verdi. 

Osmangazi Köprüsü'nün satışı gündemde!

Kocaeli’de yer alan Osmangazi Köprüsü’nün bir bölümünün veya tamamının satılması gündeme geldi.

Osmangazi Köprüsü satılık ve kiralık konut fiyatlarını yükseltti!

Geçtiğimiz sene açılan ve İzmit Körfez geçişini 90 kilometreden 12 kilometreye düşürerek İstanbul - İzmir arasındaki yolculuk süresini kısaltan Osmangazi Köprüsü’nün bölgeye etkisi konut fiyatlarında da hissediliyor.

Osmangazi Köprüsü ile Bursa'da konut fiyatları uçtu!

Osmangazi Köprüsü ile Bursa’da konut fiyatları uçtu. Bursa Emlakçılar Odası Başkan Erdal Çelebi “Son 3 yılda Bazı ilçelerde yüzde 100, bazısında yüzde 200 değer artışları yaşandı” dedi.

osmangazi köprüsü beton kullanımı Haberi

osmangazi köprüsü beton kullanımı

OYAK Beton Genel Müdürü Ramazan Yücel, Osmangazi Köprüsü'nde asma köprü kule temelleri, ankraj yapıları ve yaklaşım viyadüklerinde Oyak beton tarafından özel olarak tasarlanan Durabetplus ve Durabetself isimli yüksek performanslı özel betonların kullanıldığını söyledi. 



Yücel, "Durabetplus ve Durabetself şiddetli çevresel etkilere dayanıklı, geçirimsiz, çatlak riski düşük, ısı gelişim kontrolü sağlanmış, yüksek performansa sahip ve en az 100 yıl bakım gerektirmeyen kalıcı betonlardır" dedi. Yücel, Osmangazi Asma Köprü Projesi için Oyak Beton ve Oyak Bolu Çimento işbirliğiyle özel olarak geliştirilen çimentonun projenin tüm betonlarında kullanıldığını aktardı. Yücel, "Durabetplus ve Durabetself'in en önemli ayırt edici özelliklerinden biri olan düşük hidratasyon ısısı gelişimi özelliğinden faydalanılmış ve çimentonun hidratasyonu esnasında ortaya çıkan maksimum sıcaklık değerinin şartname limitleri içinde kalması sağlanmıştır. Bu da betonda erken yaş...