Paul and Shark Haberi
Türkiye’de 12 mağazası varken yeniden yapılanmayla mağaza sayısını yarıya indiren İtalyan lüks marka Paul & Shark, dünyada yeni konseptteki mağazasının ikincisini İstanbul’da açtı. Paul & Shark’ın sahibi Andrea Dini, “Bazı mağazalar satış bazıları prestij içindir. İstanbul’un imajı yeter ama atışta da gayet iyi” dedi.
KÖKLERİ 1882 yılına kadar giden, denizciliğe odaklı lüks marka Paul & Shark, bundan 20 yıl önce girdiği Türkiye pazarında yepyeni bir model benimsedi. Türkiye’de bayii sistemiyle 12 mağazaya oluşan İtalyan marka, mağaza sayısını yarıya indirdi. Dünyada yeni oluşturduğu konsepte sahip ikinci mağazasını Nişantaşı’nda açan Paul & Shark’ın sahibi Andrea Dini, “Bu bir flagship store (amiral gemisi). Gençleştik, modernleştik; dekorasyonu da değiştirmek gerekiyordu. Türkiye’de imi yıl önce başladığımız dönüşüm meyvelerini vermeye başladı” dedi.
TÜRKİYE’YE ÖZGÜ KRİZLER
Türkiye’de küçük metrekare...