21 / 05 / 2024

profesyonel çağrı merkezi

profesyonel çağrı merkezi

Şirket yetkilileri, verdikleri hizmetlerden birinin de şirket müşterilerinin verilerini, bir zorunluluk haline gelen izinli pazarlama yasalarına uygun hale getirdiklerini söylüyorlar

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!

Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Dinar 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM'de!

Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesi Altmışevler Mahallesi'ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM gündemine taşındı. CHP'li Köksal, konuya ilişkin soru önergesi hazırladı...

Çorum 112 Acil Çağrı Merkezi binasının inşaatı tamamlandı!

2016 yılında yapımına başlanan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin binasının inşaatı tamamlandı. 7 milyon TL'ye mal olan bina hizmete girdi.

Adıyaman 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaatı başladı!

İçişleri Bakanlığı tarafından Adıyaman’da faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaat çalışmaları başladı. Toplam 10 bin metrekare üzerinde hayata geçirilecek proje 11 Milyon 564 bin TL'ye ihale edilecek.

Muş'ta Acil 112 çağrı merkezi inşa ediliyor!

Muş Valisi Seddar Yavuz, yapımına devam edilen Acil 112 çağrı merkezinin inşaat çalışmalarının devam ettiğini ve 2017 yılının Ekim ayında hizmete açmayı planladıklarını belirtti.

Amasya AFAD ve 112 acil çağrı merkezi inşaatında son durum ne?

Amasya Valisi İbrahim Halil Çomaktekin, içerisinde Afet ve Acil Durum İl Müdürlüğü (AFAD) ile 112 Acil Çağrı Merkezinin yer alacağı inşaatta incelemelerde bulundu.

Bergama Kültür Merkezi Haziran'da açılacak!

İnşaatı yüzde 80'de iken duran Bergama Kültür Merkezi'nde çalışmalar tekrar başladı. Tesise, 4 milyon 878 bin lira daha harcanacak ve gelecek yıl Haziran ayında açılacak.

Antalya Muratpaşa'ya kültür merkezi geliyor!

Karaman’ın Sarıveliler ilçesi Göktepe Belediyesi ile kardeş şehir olan Muratpaşa Belediyesi, çok amaçlı Kültür Merkezi yaptırıyor. Çok amaçlı Kültür Merkezi 150 bin TL’ye malolacak.

Kırklareli Büyükmandıra Kültür Merkezi hizmete açıldı!

Büyükmandıra Belediyesi ile Bulgaristan'ın Malko Tırnovo Belediyesi iş birliğinde hazırlanan "Doğal ve Kültürel Mirasın Korunması Yatırımları" projesi sürüyor. Program kapsamında yapılan proje kapsamında Büyükmandıra Kültür Merkezi açıldı.

Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Çekmeköylü gençlere sosyal ve kültürel alanda hizmet verecek olan Adnan Menderes Gençlik ve Kültür Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı, açılış programına Çekmeköy Kaymakamı Cemal Hüsnü Kansız da katıldı...

Kapadokya'da kültür merkezi açıldı!

Binlerce yıllık toprağa yazılan büyülü tarihi ve etkileyiciliği ile dünya çapında bir kültür mirası olan Kapadokya’nın artık bir sanat ve kültür merkezi var.

Darıca Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Kocaeli'nin Darıca ilçesinde yapımı tamamlanan Adnan Menderes Kültür Merkezi'nin açılışı yapıldı. Açılış töreninde konuşmayı Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak yaptı.

profesyonel çağrı merkezi Haberi

profesyonel çağrı merkezi

Konut projelerinin müşteri teması ve takibini yönetecek yeni bir çözüm, Project Partners tarafından tanıtılmaya başlandı. Project Partners bu sistem ile, müşterinin projeyle ilk temasından, tüm takip süreci boyunca, aynı kalitede iletişim kurulmasını ve hizmet verilmesini sağlıyor. Birden fazla hizmetin entegre olarak çalıştığı çözüm kapsamında, Profesyonel Çağrı Merkezi, Müşteri İlişkileri Yazılımı (CRM), Bilgi Güncelleme ve İzinli Pazarlama Yasalarına Uyum Çalışması, Bilgi Güvenliği, Pazarlama Amaçlı Dış Arama, Müşteri Anketleri, Hizmet Kalitesinin Ölçümü gibi unsurlar yer alıyor.


Project Partners yetkilileri, sundukları çözümün en önemli faydasının müşterilerle ilgili her çalışmanın aynı ortamda yer alması ve bu yapının entegre olarak çalışması olduğunu söylüyorlar. Bilgilerin tek noktada konsolidasyonu, müşteri bilgilerinin tekrarlanmaması ve şirket içinde ilgili herkesin aynı bilgiyi kullanabilmesi satış sürecinde hız ve verimlilik sağlıyor.


Bu çözümün,...