17 / 02 / 2025

profesyonel çağrı merkezi

profesyonel çağrı merkezi

Şirket yetkilileri, verdikleri hizmetlerden birinin de şirket müşterilerinin verilerini, bir zorunluluk haline gelen izinli pazarlama yasalarına uygun hale getirdiklerini söylüyorlar

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!

Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Dinar 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM'de!

Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesi Altmışevler Mahallesi'ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM gündemine taşındı. CHP'li Köksal, konuya ilişkin soru önergesi hazırladı...

Çorum 112 Acil Çağrı Merkezi binasının inşaatı tamamlandı!

2016 yılında yapımına başlanan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin binasının inşaatı tamamlandı. 7 milyon TL'ye mal olan bina hizmete girdi.

Düzce Belediyesi Kültür Merkezi yarın açılıyor!

Düzce Belediyesi tarafından Fevzi Çakmak Mahallesinde yapımı tamamlanan Kültür Merkezi açılıyor. Düzce’nin ‘kültür ve sanat’ kimliğini güçlendirecek önemli bir yatırıma imza atan Düzce Belediyesi, yapımı tamamlanan modern kültür merkezini hizmete açıyor.

Kocaeli'ye 28 adet kültür merkezi inşa edildi!

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi vatandaşların kültürel faaliyetlerini bir bütünlük içinde yapmalarını sağlamak için kentin dört bir yanına kültür merkezi inşa ediyor.

Şişli Cemil Candaş Kültür Merkezi açıldı!

18 Temmuz 2016’da makamında uğradığı silahlı saldırı sonucunda hayatını kaydeden Şişli Belediyesi Başkan Yardımcısı Cemil Candaş’ın adının verildiği Cemil Candaş Kent Kültür Merkezi’nin açılışı doğum gününde ailesi, dostları ve sevenlerinin katılımı ile yapıldı.

İzmir Bergama Kültür Merkezi açıldı!

İzmir yeni bir sanat mabedi daha kazandı İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Bergama Belediyesi’nin işbirliğiyle tamamlanan Bergama Kültür Merkezi (BERKM), CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun katıldığı bir törenle hizmete açıldı.

Bergama Kültür Merkezi yarın açılıyor!

UNESCO'nun 999'uncu Dünya Mirası Bergama'da yapımına 4 yıl önce başlanan, kentin sanatsal ve kültürel yönden zenginleştirmesine katkı sağlayacak şekilde tasarlanan Bergama Kültür Merkezi (BerKM) yarın açılıyor.

Bursa Molla Yegan'da kültür merkezi inşa edilecek!

Yıldırım Belediyesi, Osmanlı âlimlerinden Molla Yegân’ın adını taşıyan Molla Yegân Medresesi’nin olduğu bölgeye kültür merkezi inşa edecek

Bergama Kültür Merkezi 8 Ekim'de açılacak!

Bergama'da kentin sanatsal ve kültürel yönden zenginleşmesine katkı sağlayacak olan Bergama Kültür Merkezi'nin açılış tarihi belli oldu.

Mersin Kaşdişlen Kültür Merkezi açıldı!

Mersin Büyükşehir Belediyesi ve Anamur Belediyesi işbirliği ile 18 Ekim 2015’te temeli atılan ve yapımı tamamlanan Kaşdişlen Cemevi ve Kültür Merkezi’nin açılışı gerçekleştirildi.

Ankara Gültepe Kadın Eğitim ve Kültür Merkezi açılıyor!

Bu zamana kadar çeşitli mahallelerde 24 Kadın Eğitim ve Kültür Merkezi’ni hizmete açan Altındağ Belediyesi, 1 Kadın Eğitim ve Kültür Merkezi’ni daha Altındağ’a armağan ediyor.

profesyonel çağrı merkezi Haberi

profesyonel çağrı merkezi

Konut projelerinin müşteri teması ve takibini yönetecek yeni bir çözüm, Project Partners tarafından tanıtılmaya başlandı. Project Partners bu sistem ile, müşterinin projeyle ilk temasından, tüm takip süreci boyunca, aynı kalitede iletişim kurulmasını ve hizmet verilmesini sağlıyor. Birden fazla hizmetin entegre olarak çalıştığı çözüm kapsamında, Profesyonel Çağrı Merkezi, Müşteri İlişkileri Yazılımı (CRM), Bilgi Güncelleme ve İzinli Pazarlama Yasalarına Uyum Çalışması, Bilgi Güvenliği, Pazarlama Amaçlı Dış Arama, Müşteri Anketleri, Hizmet Kalitesinin Ölçümü gibi unsurlar yer alıyor.


Project Partners yetkilileri, sundukları çözümün en önemli faydasının müşterilerle ilgili her çalışmanın aynı ortamda yer alması ve bu yapının entegre olarak çalışması olduğunu söylüyorlar. Bilgilerin tek noktada konsolidasyonu, müşteri bilgilerinin tekrarlanmaması ve şirket içinde ilgili herkesin aynı bilgiyi kullanabilmesi satış sürecinde hız ve verimlilik sağlıyor.


Bu çözümün,...