ramazanda avmlerin açılış kapanış saatleri Haberi
Ramazan'da müşteri sayısı azalan AVM'ler, bu yıl da düzenledikleri etkinliklerle trafiği canlandırmayı amaçlıyor. Neredeyse her AVM, fasıl ve tasavvuf dinletileri düzenliyor. Bazı AVM'ler ise iftarın kapanış saatine yakın olması nedeniyle düzenlemeye gitti.
Ramazan, gıda sektörünü hareketlendirse de tekstil ve yemek bölümleriyle müşteri çekmeyi hedefleyen AVM'leri genelde olumsuz etkiliyor. Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) verilerine göre, son iki yıldır Ramazan öncesi metrekare başına cirolar 700 TL'lere yaklaşırken, temmuz ayının gelmesiyle 500 TL civarına iniyor. Bu durumu bertaraf etmek isteyen AVM'ler de müşteri çekmek için çeşitli etkinliklere imza atıyor. Etkinlik düzenleyen AVM'lerden İstanbul Optimum Outlet, geleneksel konsepte uygun hazırlanan Ramazan Sokağı'nda ziyaretçilerini geçmişe götürecek. AVM, aynı zamanda Ramazan boyunca hem çocuklar hem de yetişkinler için aktivitelere sahne olacak. Ziyaretçiler, Ramazan evleriyle geçmişe...