Ravmen 2016 yatırımları Haberi
Rıza Özer, 1959’dan beri aile işi olan tekstil işinde markalaşarak büyümeyi hedefliyor. 2014 yılında 10 milyon liralık yatırımla erkek giyim markası Ravmen’i yaratan Özer, kısa sürede 300 satış noktasına ulaştı. Özer, 5’i kendilerine ait 24 mağazayla müşterilerine ulaşan Ravmen’i mağazalaşarak büyütmek istediklerini söyledi.
Hedef Güney Afrika
Özer, “1959 yılında Anadolu’da bir mağazada babamız Osman Özer ile başlayan tekstil yolculuğumuz bu günlere ulaştı. Artık üretim, tasarım, koleksiyon ve mağazacılık yapan bir şirketiz. Türkiye’nin en yeni erkek giyim markasıyız. Önce kendimizi tanıtacağız, ardından büyüyeceğiz. 5 yıl içinde erkek giyiminde ilk 5’in içinde olmayı hedefliyoruz” dedi. Ağırlıklı olarak İstanbul ve İzmir’de üretim yaptırdıklarını kaydeden Özer, 2015 yılını yüzde 70’e varan büyüme ile kapattıklarını anlattı.
Rıza Özer, “Bu büyümede güçlü ürün yapımız ve satış ağımız etkili...