Ravmen mağaza açılışlarıyla büyümeyi hedefliyor!
2014 yılında 10 milyon liralık yatırımla erkek giyim markası Ravmen’i yaratan Rıza Özer’in hedefi 5 yılda Türkiye’deki en büyük 5 erkek markasından biri olmak. Bir diğer hedef ise yurt dışında büyümek.
Rıza Özer, 1959’dan beri aile işi olan tekstil işinde markalaşarak büyümeyi hedefliyor. 2014 yılında 10 milyon liralık yatırımla erkek giyim markası Ravmen’i yaratan Özer, kısa sürede 300 satış noktasına ulaştı. Özer, 5’i kendilerine ait 24 mağazayla müşterilerine ulaşan Ravmen’i mağazalaşarak büyütmek istediklerini söyledi.
Hedef Güney Afrika
Özer, “1959 yılında Anadolu’da bir mağazada babamız Osman Özer ile başlayan tekstil yolculuğumuz bu günlere ulaştı. Artık üretim, tasarım, koleksiyon ve mağazacılık yapan bir şirketiz. Türkiye’nin en yeni erkek giyim markasıyız. Önce kendimizi tanıtacağız, ardından büyüyeceğiz. 5 yıl içinde erkek giyiminde ilk 5’in içinde olmayı hedefliyoruz” dedi. Ağırlıklı olarak İstanbul ve İzmir’de üretim yaptırdıklarını kaydeden Özer, 2015 yılını yüzde 70’e varan büyüme ile kapattıklarını anlattı.
Rıza Özer, “Bu büyümede güçlü ürün yapımız ve satış ağımız etkili oldu. Özellikle Anadolu’dan çok iyi geri dönüş aldık. Bu yıl koleksiyonumuzu daha yeni ve canlı tutarak, stok adetlerimizi arttırarak hedeflerimizi daha yukarı taşıdık” diye konuştu. Türkiye dışında İran, Katar, Makedonya, Avusturya, Hollanda gibi ülkelerde ürünlerinin satıldığını belirten Özer, “Yurt dışında yeni pazarlara girmek istiyoruz. Güney Afrika’yı öncelikli pazar olarak belirledik. İran da potansiyeli yüksek bir pazar” dedi.
İki yeni marka yolda
RIZA Özer, koleksiyonları ve planları hakkında şöyle konuştu: “Takım elbiseden gömleğe bir erkeğin dolabında ne olması gerekiyorsa bizde var. Kalitemize ve fiyatlarımıza güveniyoruz. İki yeni marka projemiz de var. Biri dış piyasa ile alakalı toptan ve mağazacılık olacak. Diğeri ise iç piyasada doluluğa ulaştığımız illerde farklı bir koleksiyonla mağazacılık markası olacak.”
Vatan