Sadık Ayhan Saruhan konut projeleri Haberi
Distribütörlüğünü yaptığı Alman Fakir'in majör ortağı konumuna yükselen Sadık Ayhan Saruhan, son yaşanan krizle birlikte Türk şirketlere yurtdışında büyük alım fırsatlarının doğduğunu söyledi. "Avrupa'da uyuyan birçok şirket var" diyen Saruhan, Türkiye'nin 2023 ihracat hedefine ulaşmasında marka alımlarının büyük rolü olduğunu düşünüyor. Bu konuda devlet teşvikinin şart olduğunu söyleyen Saruhan Grup Yönetim Kurulu Üyesi Sadık Ayhan Saruhan'la Fakir'in büyüme planlarını konuştuk.
Yurtdışında başka markalardan da ortaklık teklifi alıyor musunuz?
Evet, çok başvuru alıyoruz. Avrupa'da her sektörde uyuyan markalar var. Çünkü birçok ailede 2 ve 3'üncü nesil yok, nüfus çok yaşlı olduğu için markalar dinamizmini yitiriyor.
Bunu Türk işadamları için fırsat olarak mı görüyorsunuz?
2023 hedeflerimiz için zaman daralıyor. Bu sürede mevcut markalarla 500 milyar dolarlık ihracat hedefi yakalayabilecek miyiz? Bunu düşünmeliyiz. Hükümet markalaşmak isteyen...