Silverline beş yılda 10 milyon mutfağa girecek Haberi
İhracatta vites yükselten Silverline, ekonomik açıdan hızlı bir yükseliş izleyen ve lojistik açıdan avantajlı bölgeleri yakın markajına aldı. Türkiye’den dünyaya açılan bir dünya markası olmayı hedefleyen şirket, Avrupa’da özellikle Almanya ve Danimarka’da atağa geçti. Bu ülkelerde yakaladığı ivmeyi farklı pazarlara da taşımayı amaçlayan Silverline, bu kapsamda ihracat zincirlerine yenilerini eklemeye hazırlanıyor.
Şirketin önümüzdeki sürece ilişkin hedefleri ile ilgili Danimarka’nın Herning şehrinde bulunan showroomda basın açıklaması düzenleyen Silverline Ankastre CEO’su Mustafa Laçin, ankastre sektörünün tüm dünyada hızlı bir yükselişe geçtiğini vurguladı. Bu yükseliş trendini yakından takip ederek, her pazar için farklı stratejiler geliştirmeye çalıştıklarını anlatan Laçin, üretimlerini sürekli yenilediklerini, özellikle daha az enerji tüketen, çevreci, estetik ürünlere ağırlık verdiklerinin altını çizdi. İhracat alanındaki ataklarının 2000 yılında Bulgaristan ile başladığını anlatan Laçin,...