sitelerde iletişim felsefesi Haberi
1. Organizmalar için sağlık neyse, organizasyonlar için de iletişim odur.
2. Site yönetimleri ancak iletişimle verimlilik gösterebilir.
3. Site yönetimi hizmetlerinin temeli de iletişimdir.
4. İletişim olmayan organizasyon verimli olmaz.
5. İletişim karşılama-ağırlama-uğurlamadan ibarettir.
6. İletişim beklenmeyen etki-bilgili ilgi ve beklenen tepkiden oluşur.
7. Sakinler yönetilmek değil, ilgilenilmek isterler.
8. Sakinler yönetilmek değil hizmet beklerler.
9. Sitelerde aidat toplamak araçtır, amaç hizmettir.
10. İletişim ofisten, duyuru panolarından, sosyal medyadan önce beden dilinden oluşur.
11. Malik-sakin başvuru yaparak beklenmeyen bir etkide bulunur.
12. Site hizmet birimi temsilcisi bilgisiyle ilgilenir.
13. Malik-sakin etkisine bilgili ilgiyi görünce beklendik tepki verir, teşekkür eder.
14. Site yönetimi bu süreci değerlendirir ve Sıkça Sorulan Sorular içine dahil eder.
15. Site yönetimi bu etkileri değerlendirir ve Sıkça Yaşanan Olaylar içine dahil eder.
16. Site yönetimi bu süreci değerlendirerek Sıkça Yapılan Hataları...