Superbrands Haberi
Dünya genelinde 89 ülkede iki yılda bir yapılan ve farklı sektörlerdeki en başarılı markaların değerlendirildiği Superbrands kapsamında ‘Süpermarkalar Türkiye 2016’ sonuçları açıklandı.
Gayrimenkul sektörünün yenilikçi ve öncü markası Sinpaş, gayrimenkul kategorisinde özel sektörün tek ‘Süper Marka’sı seçilme başarısını gösterdi. Sinpaş, 2014 yılında yapılan değerlendirmede de ‘Süper Marka’ seçilmişti.
Süper Marka olmayı sağlayan ayrıcalıklı özellikler
Süpermarka aday seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor.
Jüri ve halk oylaması ile belirlendi
Türkiye’de bu yıl altıncısı gerçekleştirilen Superbrands değerlendirmesinde 4986 marka arasından 1148 marka aday olarak belirlendi ve 181 marka ‘Türkiye’nin süper markası’ olmaya hak kazandı. Aday markalar, konusunda uzman jüri tarafından değerlendirildi ve 300...